واکسیناسیون ماموران پلیس راهور تهران بزرگ در مقابل کرونا

واکسیناسیون ماموران پلیس راهور تهران بزرگ در مقابل کرونا

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از واکسیناسیون ماموران این پلیس در مقابل کرونا اطلاع داد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، موج پنجم کرونا همچنان کشور را درگیر خود کرده است و روزانه صدها تن به علت مبتلا شدن به این ویروس و عوارض ناشی از آن در بیمارستان ها جان خویش را از دست می دهند علاوه بر موارد فوتی، آمارهای رسمی از آن حکایت می کند که حدود ۵۰ برابر شمار فوتی های هر روز هم به مبتلایان روزانه اضافه می شود؛ آماری که از بدو اعلام رسمی ورود کرونا به کشور تا روز گذشته به عدد پنج میلیون و ۲۳۷ هزار و ۷۹۹ مبتلا و ۱۱۲ هزار و ۹۳۵ فوتی رسیده است.

در این میان اما برخی مشاغل به جهت ارتباط مستقیم با مردم بیشتر در معرض مبتلا شدن به کرونا قرار دارند که ماموران پلیس و بخصوص پلیس راهنمایی و رانندگی همچون آنهاست. ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی به علت حضور در معابر و ارتباط مستقیم با کاربران ترافیکی با احتمال بیشتری در معرض این بیماری قرار دارند و ازاین رو واکسیناسیون آنان هم جزو گروه های اولویت دار قرار گرفته است.

سردار محمدحسین حمیدی - رئیس پلیس راهور ناجا - در گفتگو با ایسنا آخرین وضعیت واکسیناسیون ماموران پلیس راهور تهران بزرگ را شرح داد و اظهار داشت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به علت جنس مأموریت هایی که دارند در اولویت دریافت واکسن قرار بوده اند. ازاین رو پیگیری ها برای اختصاص واکسن به آنان در دستورکار قرار داشته است.

وی با اشاره به اینکه حدودا تمام کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در اولویت دریافت واکسن بوده اند، اظهارکرد: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده، طی هفته های گذشته امور در ارتباط با واکسیناسیون ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ انجام شده است و این افراد واکسن خویش را دریافت کرده اند.

به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ این روند به صورت کامل انجام شده است و حدودا همه ماموران پلیس راهور واکسن خویش را دریافت کرده اند.





منبع:

1400/06/19
13:43:28
5.0 / 5
547
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ