یك عضو شورای شهر تهران:

خیلی از مناطق به سامانه ۱۳۷ دسترسی ندارند

خیلی از مناطق به سامانه ۱۳۷ دسترسی ندارند

عضو شورای شهر تهران در جلسه شورای شهر تهران بعد از عرضه گزارش رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، اظهار داشت: روز جمعه به ستاد ۱۳۷ رجوع کردم و تنها یک نفر در ستاد بود و از آنجا با ۱۳۷ تماس گرفتم و دیدم که خیلی از مناطق به سامانه ۱۳۷ دسترسی ندارد. علت این قطعی چیست؟


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، مهدی اقراریان در هفتمین جلسه شورای شهر تهران بعد از عرضه گزارش عملکرد محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با طرح سوالی اظهار داشت: در جمهوری اسلامی، گزارش‎های مسئولین روی کاغذ خیلی زیباست اما اگر مرد میدان باشیم و وارد میدان شویم و حقیقت مسائل را در نظر بگیریم، می‏بینیم که واقعیت‎ها با گزارش‎هایی که عرضه می‎شود، بسیار متفاوت می باشد. همچون این موارد، وضع نظافت شهر تهران است. همینطور گزارشی که درمورد سامانه ۱۳۷ عرضه شد.
وی ادامه داد: من روز جمعه به ستاد ۱۳۷ رجوع کردم و تنها یک نفر در ستاد بود و از آنجا با ۱۳۷ تماس گرفتم و دیدم که خیلی از مناطق به سامانه ۱۳۷ دسترسی ندارد. علت این قطعی چیست؟ این گزارش بیشتر شامل مفاهیم بود و بنابراین روند گزارش‎دهی اشتباه بود. البته در این گزارش به اقدامات هم اشاره شده بود و از این بابت تشکر می‎کنم.
اقراریان افزود: نکته‎ای در مورد جذب نیروی انسانی در این گزارش وجود دارد و از دکتر جاوید درخواست دارم که جلوی این دسته اقدامات غیر کارشناسی زیرمجموعه خویش را بگیرند و اگر جایی هم هست که شورا باید ورود کند. لطفا تذکر دهید که ورود نماییم چون متاسفانه تخلفاتی را مشاهده می‎کنیم. متاسفانه در دوره شورای پنجم انتصاباتی از این دست زیاد داشتیم. وقتی که کسی لیسانس مکانیک دارد و فوق لیسانس مدیریت اجرایی، به دلایلی به کاری منصوب می‎شود که از آن سررشته ندارد و مشخص است که نتیجه چه می‎شود.
این عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: با استناد به بند (ح) ماده ۱۴ وظایف هیئت مدیره سازمان در اساسنامه تدوینی سازمان فناوری ارتباطات و اطلاعات شهرداری تهران، در مورد شرایط انتصاب مدیرعامل، برداشت ما اینست که آقای فرجود از روز اول شرایط انتصاب را نداشته است. بنابراین ضمن تقدیم اساسنامه به پیوست، مبحث به عنوان تذکر به سرپرست شهرداری تهران تقدیم شورای اسلامی شهر تهران می‎گردد.
وی ادامه داد: در بند (ح) هم آمده است: انتخاب یک نفر از شاغلین رسمی شهرداری و با سابقه فعالیت حداقل هشت سال سابقه کار قراردادی در شهرداری تهران به عنوان مدیرعامل که با حکم رئیس شورا منسوب می‎شود. بر طبق این اساسنامه ایشان با حکم شهرداری تهران منصوب شدند و خواهشمندم آقای جاوید این مورد را دنبال کنند. احیانا کسانی که آقای فرجود جذب کرده هم شرایطی نظیر ایشان داشتند و کسانی که ایشان عذرشان را خواسته متخصصینی بودند که نسبت به این رویه غلط، تذکر داده‎اند.



1400/06/07
13:29:35
5.0 / 5
1108
تگهای خبر: انسانی , شهرداری , فناوری , متخصص
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ