رونمایی از نرم افزار شهر و روستا برای آموزش نیروی انسانی شهرداری ها و دهیاری ها

رونمایی از نرم افزار شهر و روستا برای آموزش نیروی انسانی شهرداری ها و دهیاری ها

به گزارش پرسی بلاگ رئیس مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از رونمایی نرم افزار اندرویدی شهر و روستا با هدف بهره گیری از ظرفیتهای نوین برای توسعه آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی شهرداری ها و دهیاری ها اطلاع داد.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، اسمعیل زیارتی نصرآبادی با بیان مطلب فوق اظهار نمود: نرم افزار اندرویدی شهر و روستا در جهت بهره گیری از ظرفیت های نوین برای توسعه آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی شهرداری ها و دهیاری های کشور، یکپارچه سازی اقدامات، برنامه ها و خدمات جاری سازمان و دسترسی سریع و آسان ذی نفعان، توسط برنامه ریزی شهری و روستایی طراحی و تهیه شده است.

وی در ادامه توضیح داد: این نرم افزار جامع مدیریت شهری و روستایی، مشتمل بر ۱۱ بخش می باشد. در بخش قوانین و مقررات، کلیه قوانین و مقررات ملاک عمل شهرداری ها، دهیاری ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا با لحاظ آخرین اصلاحیه های قانونی و به تفکیک ارائه شده است که قابلیت جستجو هم دارد و می تواند برای جامعه هدف بسیار راهگشا و کاربردی باشد.

وی افزود: قابلیت دسترسی به تمامی تولیدات استودیو شهر و روستا، مشتمل بر ۶۰ ثانیه های آموزشی و موارد مشابه آن، همینطور دسترسی سریع و آسان به سامانه آموزش مجازی شهر و روستا (سام شهر) هم از دیگر قابلیت های این نرم افزار است.

رئیس مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی اضافه کرد: دسترسی به تمامی نشریات و کتب سازمان از اولین تا آخرین شماره آنها و همینطور دسترسی به کلیه محتواهای آموزشی "شنبه های آموزشی" در این اپلیکشن فراهم گشته است.
وی اضافه کرد: همینطور مخاطبین می توانند مقالات یا مطالب مد نظر خود برای نشر در نشریات تخصصی سازمان را هم از راه این نرم افزار برای واحد انتشارات سازمان ارسال کنند.

زیارتی در ادامه اضافه کرد: به منظور ایجاد تعامل دوسویه با مخاطبین نیز، زیرساخت هایی در این نرم افزار پیشبینی شده است که میتوان به بخش مشاوره آنلاین اشاره نمود که در این قسمت امکان گفتگو با دفاتر و معاونت های سازمان به صورت چت حرفه ای و مستقیم (مانند پیام رسان های به روز) برای مخاطبین فراهم گشته است و در هر دفتر یا معاونت سازمان هم افرادی برای پاسخگویی و ارائه مشاوره تعیین و آموزش دیده اند.

وی خاطرنشان کرد: امکان برگزاری جلسات و پخش آنلاین برنامه ها و انعکاس آخرین اخبار سازمان شهرداری ها و دهیای های کشور هم از دیگر قابلیت های این نرم افزار است.

رئیس مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ضمن تاکید بر امکان نصب نرم افزار از راه کافه بازار، ابراز امیدواری کرد که این نرم افزار بتواند بخشی از نیازهای آموزشی و دسترسی کارکنان شهرداری ها و دهیاری های کشور و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا را از راه نصب در تلفن همراه آنها فراهم نماید و گام موثری در ارتقای توانمندی و ظرفیت خانواده بزرگ مدیریت شهری و روستایی کشور باشد.

وی همینطور تصریح کرد که مخاطبین این نرم افزار می توانند پیشنهادها و نظرات خویش را برای ارتقای کارآمدی و قابلیت ها، از راه بخش مشاوره آنلاین نرم افزار به مرکز مطالعات راهبردی و آموزش شهری و روستایی منعکس نمایند.






منبع:

1400/05/31
23:16:20
5.0 / 5
1002
تگهای خبر: آموزش , آنلاین , انسانی , بازار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ