انتقاد انجمن داروسازان از اعلام واتساپی ضابطه تاسیس داروخانه ها بدون ابلاغ رسمی

انتقاد انجمن داروسازان از اعلام واتساپی ضابطه تاسیس داروخانه ها بدون ابلاغ رسمی

نایب رییس انجمن داروسازان ایران با انتقاد از نحوه ابلاغ آئین نامه داروخانه ها اظهار داشت: در یک رویه کاملا غیرعادی و بدون هیچگونه اطلاع رسانی به ذی نفعان و نمایندگان، آئین نامه ابلاغ رسمی نشد، بلکه به صورت یک پست واتس اپی در گروه ها منتشر گردید.


دکتر علی فاطمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار داشت: در ارتباط با نحوه ابلاغ ضابطه، رویه کاملا غیرعادی رخ داد و البته اولین باری نیست که این صحنه را می بینیم.
وی ادامه داد: در زمانیکه مجمع عمومی داروسازان برگزار شد و آقای دکتر شانه ساز میهمان برنامه ما بودند، قول بررسی بر روی بندهایی از آئین نامه و هم ضابطه داروخانه را دادند و چهار نفر از انجمن داروسازان ایران برای این کمیته عرضه شدند که دو نفر از این چهار نفر من و دکتر کلانتری از اصفهان و کرمان بودیم که باید در این نشست حاضر می شدیم. اما نامه ای را ساعت 9 شب به دفتر انجمن فکس می کنند که به علت عدم اطلاع رسانی بموقع، برای نمایندگان تهرانی هم حتی حضور با این قید فوریت امکانپذیر نبود؛ چه برسد برای ما که در استان دیگری هستیم و عملا نتوانستیم در آن جلسه حضور پیدا نماییم.
فاطمی اضافه کرد: با این حال، انجمن داروسازان ایران نکاتی رابرای اصلاح آئین نامه طی سه صفحه با جزئیات کامل به سازمان غذا و دارو ارائه نمود. روال همیشه این بوده است که پس از عرضه گزارشات و ضوابط، جلساتی برگزار و روی پیشنهادها بحث شده و سپس ضابطه ابلاغ شود.
وی اظهار داشت: حقیقت این است که انجمن برای جلسات تدوین آئین نامه دعوت نبود و برای ضابطه هم با این کیفیت از انجمن دعوت شد هرچند ما نکات لازم را به آنها عرضه کردیم.
فاطمی اظهار داشت: تجربه نشان داده که باری که کج باشد به منزل نمی رسد و روشن است که این آئین نامه تا این لحظه با کجی به این نقطه رسیده و به سادگی هم قابل اجرا نخواهد بود و ما امیدواریم دولت بعدی در مورد آئین نامه و ضابطه تصمیم جدی بگیرند.



1400/05/29
14:02:23
5.0 / 5
588
تگهای خبر: اطلاع رسانی , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ