از سوی هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران انجام شد

توزیع مجانی اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری برای مبتلایان به کرونا

توزیع مجانی اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری برای مبتلایان به کرونا

به گزارش پرسی بلاگ هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران از توزیع مجانی ۲۴ عدد اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری کانتینری و ثابت طی دو روز گذشته برای کمک به درمان بیماران مبتلا به کرونا اطلاع داد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، هم اکنون با عنایت به پیک پنجم کرونا و شیوع سویه دلتا خیلی از هموطنان درگیر ویروس کرونا، در روند درمان خود نیازمند دستگاههای اکسیژن ساز هستند. بنابراین تأمین این دستگاه ها بسیار ضروری و حائز اهمیت به حساب می آید ازاین رو هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، طی دو روز اخیر یعنی در تاریخ ۲۵ و ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۰ با عنایت به افزایش تعداد بستری بیماران مبتلا به کووید ۱۹ و اعلام مراکز درمانی در زمینه کمبود دستگاههای اکسیژن ساز، مبادرت به توزیع مجانی ۲۴ عدد دستگاه اکسیژن ساز کانتینری و ثابت کرده که از این تعداد ۱۳ دستگاه اکسیژن ساز کانتینری و به عبارتی قابل حمل و ۱۱ دستگاه اکسیژن ساز ثابت هستند.

دستگاه های اکسیژن ساز بیمارستانی ظرفیت بالایی دارند و برای کار شبانه روزی و پیوسته در درمان بیماران در نظر گرفته شده اند.

همچنین هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، از آغاز سالجاری تعداد ۳۰ دستگاه اکسیژن ساز ثابت، ۹۴ دستگاه اکسیژن ساز کانتینری و تعداد ۲۵ دستگاه مخزن اکسیژن برای مراکز درمانی سراسر کشور بر مبنای نیاز سنجی و حواله توزیع معاونت درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به صورت مجانی توزیع کرده است.

بنابر اعلام روابط عمومی هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، کماکان توزیع دستگاههای اکسیژن ساز ادامه خواهد داشت و طی روزهای آینده هم با قدرت بیشتری افزایش می یابد.



1400/05/27
14:58:57
5.0 / 5
1002
تگهای خبر: آموزش , بیمارستان , وزارت بهداشت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ