با عنوان فرنو نوشت افزار

سومین رویداد فرنو شهریورماه

سومین رویداد فرنو شهریورماه

به گزارش پرسی بلاگ سومین رویداد فرنو با عنوان فرنو نوشت افزار در شهریورماه برگزار خواهد گردید.ثبت نام رویداد فرنو نوشت افزار، از اول مرداد آغاز و تا ۱۷ مردادماه ادامه می یابد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از دبیرخانه جشنواره بازارپردازی تهران، در جهت برگزاری دو رویداد فرنو با عناوین، طراحی کاراکتر و شخصیت پردازی و بازی، اسباب بازی و عروسک، سومین رویداد فرنو با عنوان فرنو نوشت افزار در شهریورماه برگزار خواهد گردید.
در این مرحله، گام سوم برای توسعه کسب و کارهای بازارپردازی (مرچندایزینگ) فرهنگی بعد از طراحی کاراکتر و شخصیت پردازی و توسعه بازی، اسباب بازی و عروسک برداشته می شود. در رویداد فرنو نوشت افزار، بهم رسانی فعالان فرهنگی در حوزه نوشت افزار با مجموعه های توسعه دهنده کسب و کارهای فرهنگی همانند مراکز نوآوری، شتابدهنده ها، فرشتگان سرمایه گذاری و تهیه کنندگان ارشد فرهنگی به صورت می گیرد تا در نتیجه آن، ایده ها و طرح های نوین فرهنگی در حوزه نوشت افزار به توسعه دهندگان کسب و کارهای فرهنگی عرضه گردد.
دراین رویداد، زمینه مناسب برای شکل دهی مشارکت مالکیت معنوی ایده ها و طرح های فرهنگی بین فعالان فرهنگی و توسعه دهندگان کسب و کارهای فرهنگی برای سامان دادن به کسب و کارهای بازارپردازی فرهنگی پی گیری می شود.

ثبت نام رویداد فرنو نوشت افزار، از اول مرداد آغاز و تا ۱۷ مردادماه ادامه می یابد و سپس تیم ها پس از گذراندن مراحل مختلف رویداد، در تاریخ ۷ شهریورماه مبادرت به عرضه طرح های خود خواهند کرد.
شایان ذکر است رویدادهای به هم رسانی استارتاپ ها با شتابدهنده ها معروف به "پیوند" صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری بنیاد سپهر انقلاب اسلامی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی، در حوزه صنایع فرهنگی برگزار می شود. این سلسله رویدادها در بنیاد سپهر انقلاب اسلامی با عنوان"فرنو (به مفهوم رویدادهای فرهنگی نوین) " پیگیری می شود و به دنبال ایجاد زمینه مناسب برای شکل دهی مشارکت مالکیت معنوی ایده ها و طرح های فرهنگی بین فعالان فرهنگی و توسعه دهندگان کسب و کارهای فرهنگی برای سامان دادن به ایجاد کسب و کارهای بازارپردازی فرهنگی است. توسعه دهندگان کسب و کارهای فرهنگی با حضور در این سلسله رویدادها و بهره مندی از خدمات حمایتی و مربی گری، مدل کسب و کار بازارپردازی فرهنگی را مطابق با اصول استاندارد آماده سازی کرده و خویش را برای یک رقابت فشرده و سنگین برای حضور در جشنواره بازارپردازی تهران و جذب سرمایه و مشارکت اقتصادی آماده می کنند.


منبع:

1400/05/03
12:52:23
5.0 / 5
1076
تگهای خبر: استارتاپ , بازار , جشنواره , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ