اتصال ۷۳ درصد از بیمارستان های استان تهران به سامانه نسخه الكترونیك

اتصال ۷۳ درصد از بیمارستان های استان تهران به سامانه نسخه الكترونیك

به گزارش پرسی بلاگ سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع بیمه سلامت استان تهران، اظهار داشت: هم اکنون 73 درصد از بیمارستان های استان تهران به سامانه نسخه الکترونیک متصل هستند.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، مجتبی ملازم الحسینی درباره اجرائی شدن طرح نسخه نویسی الکترونیکی در استان تهران گفت: از اسفند ۹۷ طرح نسخه نویسی الکترونیک در استان تهران و شهرستان دماوند شروع شد، سپس در اوایل سال ۹۸ در ۶ شهرستان دماوند، فیروزکوه، ورامین، پردیس، پیشوا و قرچک گسترش یافت و از شروع سال ۹۹ استقرار نسخه الکترونیک در کل استان تهران اجرائی شد.
وی ادامه داد: تا آخر سال ۹۹ تمام پزشکان، داروخانه ها و مؤسسات پاراکلینیک طرف قرارداد بیمه سلامت در استان تهران به این طرح ورود کردند.
سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع بیمه سلامت استان تهران از استقرار نسخه الکترونیک از شروع سال جاری آگاهی داد و اظهار داشت: استقرار نسخه الکترونیک در درمانگاه ها، بیمارستان های طرف قرارداد و مطب پزشکان غیر طرف قرارداد به عنوان اولویت در دستور کار قرار گرفته است. هم اکنون حدود ۸۶ درصد درمانگاه ها و ۷۳ درصد بیمارستان های استان تهران به سامانه نسخه الکترونیک متصل هستند.
بنابر اعلام روابط عمومی بیمه سلامت استان تهران، ملازم الحسینی افزود: اداره کل بیمه سلامت استان تهران با کلیه پزشکان شاغل در استان تهران که از روش های مختلف و گوناگون شناسایی شده اند، تماس برقرار کرده و برای تمام همکاران نام کاربری و رمز ورود به سامانه نسخه نویسی ارسال و آموزش های لازم در این خصوص را به طور حضوری و غیر حضوری داده است.




منبع:

1400/04/27
11:32:23
5.0 / 5
1116
تگهای خبر: آموزش , الكترونیكی , بیمارستان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ