نجات ۱۵ نفر از حریق ساختمان اداری

نجات ۱۵ نفر از حریق ساختمان اداری

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات ۱5 نفر در پی وقوع حادثه آتش سوزی در یک ساختمان اداری آگاهی داد.


سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا در این زمینه اظهار نمود: ساعت ۱۲: ۳۱ دقیقه امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در یک ساختمان اداری در خیابان شهید مطهری، خیابان میرعماد به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل همچون نردبان هیدرولیکی و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند. محل آتش سوزی یک ساختمان چهار طبقه و اداری بود که تمام طبقات آن دفاتر شرکتی بودند. در راهرو ها و راه پله های طبقه منفی یک که کاربری انباری داشت مقداری لوازم و ضایعات نگهداری می شد. این قسمت کاملا شعله ور بود بطوریکه دود به طبقات بالایی نیز سرایت کرده بود و از پنجره طبقات بالاتر نیز بیرون می آمد.

ملکی اظهار نمود: افرادی که در این ساختمان حضور داشتند در این وضعیت نا ایمن گرفتار بودند که آتش نشانان ضمن نفوذ به طبقه منفی یک و خاموش کردن اتش، با دستگاه های تنفسی به طبقات بالاتر رفتند. طی یک عملیات افرادی که در محل محبوس بودند را نجات دادند.

وی افزود: در نهایت ۱۵ نفر نجات داده شدند که چند نفرشان گرفتار شوک و دودزدگی شده بودند که به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

ملکی در آخر اظهار داشت: ساعت ۱۴: ۵۱ دقیقه عملیات به انتها رسید.




1400/04/23
17:56:07
5.0 / 5
978
تگهای خبر: خدمات , شركت , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ