واكنش پلیس به ویدیوی اینستاگرامی فرهاد مجیدی

واكنش پلیس به ویدیوی اینستاگرامی فرهاد مجیدی

پرسی بلاگ: معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا به ویدئویی كه فرهاد مجیدی از مواجهه اش با پلیس در بزرگراه منتشر نموده واكنش نشان داد و اصرار كرد كه قانون برای همه افراد یكسان اجرا می شود.


سرهنگ عین الله جهانی در گفت و گو با ایسنا درباره انتشار ویدئویی كه فرهادمجیدی، بازیكن سابق تیم فوتبال استقلال از مواجهه اش با پلیس در اینستاگرامش منتشر نموده است، اظهار داشت: به دنبال اطلاع از انتشار این پست اینستاگرامی با افسر مربوطه تماس گرفته و پیگیر سوژه شدم كه مشخص شد حوالی ساعت ۲ بامدادان امروز، مأموران گشت پلیس راهور در بزرگراه شهید مدرس متوجه سرعت غیرمجاز یكدستگاه سواری هیوندا توسان شده و دستور توقف آنرا صادر كردند.
وی با اشاره به اینكه این خودرو با سرعت ۱۳۰ كیلومتر بر ساعت در بزرگراه مدرس درحال حركت بود، اظهار داشت: این درحالی است كه سرعت مجاز در بزرگراه مدرس ۸۰ كیلومتر در ساعت است كه در همین راستا باز مأمور راهور از راننده هیوندا درخواست مدارك شناسایی كرد، اما راننده این خودرو كه مشخص شد فرهاد مجیدی از بازیكنان فوتبال كشورمان است، ادعا كرد كه هیچیك از مدارك شناسایی خود شامل بیمه نامه، گواهینامه، كارت ماشین و… را همراه ندارد.
معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به اینكه برابر قانون مأمور پلیس راهور از راننده درخواست كرده تا در دستگاه تست سلامت فوت كند، اظهاركرد: متأسفانه آقای مجیدی از پذیرش درخواست مأمور پلیس راهور خودداری كرده و به این علت كه فوتبالیست مطرحی است این كار را انجام نمی دهد و آغاز به فیلم گرفتن از مأمور پلیس راهنمایی و رانندگی كرده است.
جهانی با تاكید بر اینكه همه در مقابل قانون برابرند، اظهار داشت: برابر قانون اگر فردی با سرعت غیرمجاز رانندگی كرده و مداركی هم همراه نداشته باشد، پلیس می تواند نسبت به انجام تست الكل از وی اقدام نماید.
وی با اشاره به اینكه در نهایت خودروی توسان به سبب سرعت غیرمجاز توقیف و به پاركینگ منتقل شد، اظهار داشت: در بررسی هایی كه انجام دادیم، مأمور راهنمایی و رانندگی هیچ تخلفی نداشت و برابر قانون رفتار كرده است، انتظار ما از چهره های شناخته شده ای همچون آقای فرهاد مجیدی باز این است كه همانطور كه در ورزش الگویی ورزشی برای شهروندان هستند در قانونگرایی و عمل به مقررات باز چنین جایگاهی را برای خود قائل باشند.



1397/12/10
19:58:39
5.0 / 5
4706
تگهای خبر: اجتماعی , پلیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ