نمایشگاه آثار هنری درباره مبارزه مردم با كرونا

نمایشگاه آثار هنری درباره مبارزه مردم با كرونا

به گزارش پرسی بلاگ آثار منتخب جشنواره «روایت جهاد» در چارچوب نمایشگاه مجازی به معرض نمایش گذاشته شد.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، اولین دوره جشنواره «روایت جهاد» با نزدیک شدن به اختتامیه، منتخبی از آثار رسیده به این جشنواره را در چارچوب نمایشگاه مجازی در معرض دید علاقه مندان قرار داد.
علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه کافیست به نشانی http: //hozehonari.ir/tour4/ رجوع کنند.
فراخوان اولین هنرواره ملی «روایت جهاد» همزمان با نخستین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی، با هدف ثبت و ضبط نقش آفرینی مردم و کادر درمان در عرصه مواسات، کمک های مؤمنانه و مبارزه ضد ویروس کرونا، به همت قرارگاه مشترک جبهه مردمی انقلاب اسلامی منتشر گردید.
بنا بر اخبار اعلامی از جانب دبیرخانه هنرواره ملی روایت، این رویداد ۱۱ هزار و ۴۲۸ اثر را از جانب شرکت کنندگان خود دریافت کرده است.
از بین کل آثار رسیده به دبیرخانه، مجموع ۴ هزار و ۸۸۲ اثر توسط داوران در بخش های مختلف داوری شدند که به تفکیک در بخش شعر و داستان ۴۷۹ اثر، بخش تجسمی ۳ هزار ۶۵۹ اثر، در بخش رسانه و گزارش خبری ۱۱۹ اثر، در بخش موسیقی ۱۰۶ اثر و در بخش هنرهای تصویری ۴۲۱ اثر مورد داوری قرار گرفت.
اختتامیه این جشنواره با معرفی برگزیدگان، روز دوشنبه ۱۴ تیرماه از ساعت ۱۷ در تالار سوره حوزه هنری، واقع در خیابان سمیه نرسیده به خیابان حافظ برگزار می شود.



1400/04/09
18:55:49
5.0 / 5
1039
تگهای خبر: آثار , جشنواره , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ