ساخت مدرسه برای كودكان كار در تهران

ساخت مدرسه برای كودكان كار در تهران

پرسی بلاگ: مدیرعامل بنیاد برکت ضمن اشاره به تعهد ساخت ۱۵۰۰ مدرسه جدید و جایگزینی با ۱۰۰۰ مدرسه کانکسی اظهار داشت: همینطور مقرر است در چارچوب پویش «برکتِ خورشید» مدرسه ۱۲ کلاسه کودکان کار در تهران ساخته شود.


امیرحسین مدنی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به اینکه بدون درخواست و اعلام نیاز دستگاههای اجرایی مانند وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش به هیچ منطقه ای ورود نمی نماییم و خدمات عرضه شده در جهت نیازهای منطقه ای انجام می شوند، درباره پروژه های آموزشی در دست راه اندازی از جانب این نهاد توضیح داد و در اینباره اظهار نمود: در سنوات اخیر، قرارداد ساخت ۲۰۰۰ مدرسه را منعقد کرده بودیم که همه آنها به اتمام رسیده و به وزارت آموزش و پرورش تحویل داده شده است.
وی ادامه داد: در قرارداد منعقد شده جدید هم تعهد ساخت ۱۵۰۰ مدرسه دیگر را داریم که یک هزار مورد آن تبدیل مدارس کانکسی به مدارس آجری و امن است. جایگزینی مدارس کانکسی در مرحله انتخاب پیمانکار است و احیانا در همین ماه کلنگ زنی اولیه راه اندازی ۳۰۰ مدرسه انجام می شود.
مدیرعامل بنیاد برکت به پویش «برکتِ خورشید» هم اشاره نمود و اظهار داشت: مقرر است ساخت یک مدرسه کودکان کار را به همراه آقای مجید مجیدی (کارگردان سینما) شروع نماییم و در ادامه، زنجیره وار مدارس دیگری را بسازیم. ۵۰ درصد منابع را مردم و ۵۰ درصد منابع را بنیاد برکت تأمین خواهد نمود.
مدنی افزود: این مدرسه ۱۲ کلاسه و در شرق تهران واقع است. اگر ساخت مدرسه را شروع نماییم، حتما آنرا تا مهر سال آینده بهره برداری می نماییم.
وی به پروژه های درمانی بنیاد برکت هم اشاره نمود و اظهار داشت: به ساخت ۱۵ بیمارستان و ۲۷۰ مرکز جامع سلامت و مرکز بهداشت ورود کرده ایم که از این تعداد تا کنون ۱۱ بیمارستان و ۱۵۰ مرکز بهداشت به بهره برداری رسیده و همین روزها در نی ریز هم افتتاح می گردد.




منبع:

1400/04/09
10:01:08
5.0 / 5
1134
تگهای خبر: آموزش , بیمارستان , خدمات , وزارت بهداشت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ