سری جدید قرار سه شنبه ها با طعم كتاب در خانه شهیدان زین الدین

سری جدید قرار سه شنبه ها با طعم كتاب در خانه شهیدان زین الدین

پرسی بلاگ: ویژه برنامه قرار سه شنبه ها با محوریت کتاب و نشست نویسندگان توسط انتشارات شهیدکاظمی از شروع تیرماه1400 درخانه شهیدان زین الدین انجام می شود.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر انتشارات شهیدکاظمی ناشر برگزیده سه سال پی در پی با بیش از 400 عنوان فاخر در زمینه ادبیات مقاومت و انقلاب اسلامی در سال قبل ویژه برنامه ای تحت عنوان «قرار سه شنبه ها» با محوریت کتاب و کتابخوانی طراحی و اجرا نمود که با استقبال خوب اهالی کتاب رو به رو شد و تأثیر به سزایی در زمینه ترویج فرهنگ مطالعه داشت؛ اما با شیوع ویروس منحوس کرونا این برنامه در اواخر سال1398 به کار خود خاتمه داد و اکنون پس از یک سال و اندی با برنامه ریزی جدی تر و رعایت پروتکلهای بهداشتی فعالیت خودرا آغاز نموده است. این برنامه که هر هفته میزبان یک نویسنده، یک کارشناس کتاب و یک میهمان ویژه در رابطه با برنامه می باشد با همکاری سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم در خانه شهیدان زین الدین که به تازکی ترمیم و در قالب خانه موزه احیا شده است انجام خواهد شد.
قطعا در این اوضاع کرونائی طراحی و اجرائی چنین برنامه هایی می تواند کمک زیادی به ترویج فرهنگ مطالعه و ایجاد اشتیاق به مطالعه در میان جوانان و نوجوان را به همراه داشته باشد.

جلسه اول این ویژه برنامه با محوریت سیره و اندیشه استاد علی صفائی حائری(ع. ص) با حضور نویسنده کتاب های ردپای نور؛ سید عبدالرضا هاشمی ارسنجانی(از شاگردان مرحوم علی صفائی)، علی شاملو(فعال فرهنگی و مدیر مجموعه کتابرسان) و تعدادی از اهالی فرهنگ در روز سه شنبه8تیرماه و درمکان «خانه موزه شهیدان زین الدین»(واقع در استان قم. خ صفائیه. کوچه30) راس ساعت 18 انجام خواهد شد.


منبع:

1400/04/07
13:32:07
5.0 / 5
1011
تگهای خبر: شهرداری , طراحی , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ