كمك ۱۶۵میلیاردی مردم به پویش ایران همدل

كمك ۱۶۵میلیاردی مردم به پویش ایران همدل

به گزارش پرسی بلاگ مدیرکل کمیته امداد استان تهران اظهار داشت: با اجرای پویش ایران همدل، خیّران و نهادها و گروه های جهادی بالغ بر ۱۶۵ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، سیدابوالفضل پرپنچی با تشریح عملکرد این نهاد در مرحله سوم پویش ایران همدل، اضافه کرد: سومین مرحله پویش ایران همدل با همراهی مردم، خیران و نهادها و گروه های جهادی، مراکز نیکوکاری و... در طول ماه مبارک رمضان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان در چارچوب پویش ایران همدل بالغ بر ۱۶۵ میلیارد تومان به نیازمندان در چارچوب غذای گرم، افطاری ساده و بسته معیشتی کمک شد، اظهار داشت: سومین مرحله پویش ایران همدل پس از فرمان مقام معظم رهبری با همراهی مردم، خیران و نهادها در طول ماه مبارک رمضان برگزار شد.
پرپنچی افزود: در همین جهت یک میلیون و ۸۰۰ هزار وعده غذای گرم و ۵۶۰ هزار افطاری ساده میان خانواده های نیازمند توزیع شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مدیرکل کمیته امداد استان تهران ضمن اشاره به فعالیت ۳۰۰ آشپزخانه در چارچوب طرح تغذیه مهدوی، اظهار داشت: ۹ هزار و ۶۶۶ نیروی داوطلب و جهادی در تهیه و توزیع بسته های غذایی مشارکت داشتند.
وی اظهار داشت: میزان کمک های مردم، خیّران، نهادها و سازمان و گروه های جهادی، مراکز نیکوکاری و... در پویش ایران همدل در ماه رمضان سال جاری نسبت به سال قبل در همین مدت زمان ۸۴ درصد رشد داشته است.
پرپنچی با تقدیر از مشارکت مردم، خیّران، سازمانها و نهادها در اجرای سومین مرحله پویش ایران همدل اظهار داشت: این پویش به لطف خداوند و با همراهی مردم نیکوکار در مقاطع خاص ادامه خواهد داشت.




منبع:

1400/03/19
10:39:41
5.0 / 5
1054
تگهای خبر: اطلاع رسانی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ