تاكید عضو شورا بر حل مشكلات حقوق ودستمزد كارگران و رانندگان شركت واحد اتوبوسرانی

تاكید عضو شورا بر حل مشكلات حقوق ودستمزد كارگران و رانندگان شركت واحد اتوبوسرانی

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران بر لزوم حل مشکلات حقوق ودستمزد کارگران و رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی تاکید نمود.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، محمد سالاری در سیصدمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به مصوبه جلسه کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای شهر تهران درباب اجرای طرح طبقه بندی مشاغل شرکت واحد اتوبوسرانی، اظهار داشت: کارگران و رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی تا کنون چندین جلسه در دفتر ریاست شورای شهر و کمیسیون حمل و نقل داشته اند که نهایتا کمیسیون مربوطه طی جلسه ای با مسئولین شرکت واحد و معاونت منابع انسانی، مصوبه ای را در خصوص در اولویت قرار گرفتن اجرای طرح طبقه بندی مشاغل شرکت واحد اتوبوسرانی داشتند اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است.
وی ادامه داد: در این نشست قرار شد که اجرای طرح طبقه بندی مشاغل شرکت واحد اتوبوسرانی در اولویت قرار گیرد و نتیجه مطالعات مشاور طرح بمنظور طی مراحل تصویب در شورای عالی کار، حداکثر تاپایان تیرماه امسال، ارائه شود. همین طور بصورت کوتاه مدت تا تصویب طرح طبقه بندی، پیشنهاد افزایش علی الحساب ۲۰ درصدی حقوق کارگران و رانندگان تابع قانون کار در هیات مدیره شرکت مطرح و اجرائی شود.

سالاری اشاره کرد: کارگران و رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی، فقط بدنبال حقوق قانونی خود هستند و چیزی فراتر از حقوق قانونی نمی خواهند پس درخواست می کنم هم ریاست شورا و هم شهرداری تهران هرچه سریع تر این مساله را پیگیری کنند تا مشکلات این قشر زحمتکش حل شود.




1400/03/18
13:38:57
5.0 / 5
1108
تگهای خبر: انسانی , ترافیك , حمل و نقل , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ