فاطمیان پور توضیح داد؛

برنامه های سازمان فرهنگی هنری به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره)

برنامه های سازمان فرهنگی هنری به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره)

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری ویژه برنامه های این سازمان را به مناسبت سی و دومین ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی با عنوان امام دل ها بیان کرد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، سیدعلیرضا فاطمیان پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری درباب ویژه برنامه های این سازمان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: همزمان با سی و دومین سالگرد رهبر کبیر انقلاب اسلامی برنامه هایی با عنوان «امام دل ها» و با شعار «نسل های تشنه اندیشه او» با هدف ترویج اندیشه ها و معرفی سبک و ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) بصورت مجازی و حضوری با رعایت پروتکلهای بهداشتی از ۱۰ تا ۱۵ خرداد انجام می شود.
وی اضافه کرد: ویژه برنامه «فرهنگ سرای روح الله» در روز ۱۴ خرداد با اجرای سخنرانی، روایت گری، برگزاری نمایشگاه و توزیع محصول در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) انجام می شود. همین طور گفت وگوی مجازی «آرمان امام» ویژه مخاطبان نوجوان در فضای کلاب هاوس، تلگرام و روبیکا با موضوع هایی چون؛ رهایی قدس شریف، انتخابات و… با حضور اندیشمندان داخلی و بین المللی و همراهی اعضای شوراهای اندیشه ورز انجام می شود.
فاطمیان پور افزود: مسابقه های مختلفی همزمان با سالروز رحلت امام خمینی (ره) و با هدف شناخت بیشتر ابعاد شخصیتی و زندگی رهبر کبیر انقلاب انجام می شود. مسابقه کتابخوانی «کتاب ماه» ویژه نوجوانان و جوانان از کتاب «زندگی به سبک روح الله» و کلمات قصار امام خمینی (ره) از ۱۰ خرداد تا ۱۰ تیر انجام می شود. همین طور مسابقه ای در سطح شهر تهران با عنوان «مهر آفتاب» انجام می شود. این مسابقه بصورت پیامکی است و سوال ها بوسیله پوسترهایی که در فضای مترو و اتوبوس های شهری نصب شده، به دست مردم می رسد. مردم می توانند پاسخ سوالات را به شماره ای که در انتهای سوالات آورده شده، پیامک کنند.
وی اضافه کرد: همین طور مسابقه مجازی «جای خالی خورشید» بوسیله اپلیکیشن شهر شکوفه ها ویژه کودکان انجام می شود.
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری به تولید و انتشار یک مستند تاریخی و یک نماهنگ اشاره نمود و اظهار داشت: فیلم مستند «کافه رخداد» با موضوع انتخاب رهبر انقلاب توسط مجلس خبرگان متناسب با مخاطب نوجوان و نماهنگ «مراد جهان» توسط نوجوانان باشگاه پیرنگ تولید و در فضای مجازی منتشر می شود.
وی اظهار داشت: جشنواره ای با عنوان «امام دل ها» برای کانون های نوجوان با هدف تولید محصولات مجازی با موضوع اندیشه ها وسبک زندگی امام خمینی (ره) انجام می شود. همین طور مجموعه ویدیوکلیپ «سپهر نور» بصورت گفت وگومحور با هدف ترویج دیدگاه ها و بیانات امام خمینی (ره) درباره مقاطع مهم اجتماعی، سیاسی و تاریخ انقلاب به همت فرهنگ سرای امام (ره) تولید می شود. این مجموعه ۱۰ قسمتی شامل تحلیل و بررسی محمدعلی صمدی کارشناس و پژوهشگر تاریخ معاصر ایران از سخنرانی های امام (ره) درباره موضوعات مهم سیاسی و تاریخی است.
فاطمیان پور در ادامه معرفی برنامه ها بیان کرد: مجموعه ویدئوکلیپ هایی بصورت داستان های مینیمال از زندگی امام خمینی (ره) با عنوان «چند قطره باران» که از کتابی با همین عنوان برداشته شده، تولید و در فضای مجازی منتشر می شود. همین طور مجموعه کلیپ «نانومتر» با موضوع امام خمینی (ره) تولید و از نمایشگرهای مترو پخش می شود.
وی اظهار نمود: از دیگر تولیدات فضای مجازی می توان به مجموعه ویدیوگرافیک «خورشید جماران»، مجموعه فتوکلیپ «نشان»، مجموعه موشن گرافیک «فیلیستا»، مجموعه کمیک موشن «چهل سردار»، موشن گرافیک «زندگی به سبک روح الله» و نمایش رادیویی «رادیو دراما» اشاره نمود که به موضوع امام خمینی (ره) و مسئله قدس و فلسطین می پردازد و در فضای مجازی منتشر می شود. همین طور مجموعه پادکست «نسلِ تشنه» با موضوع بازخوانی آثار امام خمینی (ره) شامل چهل حدیث، اسرارالصلاه و ولایت فقیه تولید و در فضای مجازی منتشر می شود.

1400/03/14
12:53:54
5.0 / 5
1109
تگهای خبر: آثار , اجتماعی , بین المللی , تلگرام
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ