كشف 2 قلاده سگ هلال احمر توسط پلیس

كشف 2 قلاده سگ هلال احمر توسط پلیس

پرسی بلاگ: کردستان دو قلاده سگ تجسس جمعیت هلال احمر که در مهر ماه سال قبل مفقود شده بودند توسط پلیس آگاهی نیروی انتظامی پیدا شده و به هلال احمر کردستان تحویل داده شد.


مهدی خوشقدم امروز در جمع خبرنگاران اظهار نمود که بعد از مفقود شدن ۲ قلاده سگ تجسس جمعیت هلال احمر کردستان در سال قبل اقدامات گسترده ای برای یافتن آنها صورت گرفت و خوشبختانه شب گذشته نیروهای آگاهی پلیس استان در باغ های حومه ی سنندج آنها را شناسایی و به هلال احمر تحویل دادند.
وی افزود که پیگیری های قانونی توسط جمعیت هلال احمر بوسیله مبادی ذیربط در حال انجام بوده و بزودی خبرهای تکمیلی اعلام خواهد شد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کردستان اشاره کرد که بعد از مفقود شدن سگ های تجسس هلال احمر کردستان، بلافاصله تیم آموزش و نگهداری سگ های تجسس ما با ۳ قلاده سگ اهدایی فعالیت خودرا از سرگرفته و حتی یک روز هم ماموریت های این جمعیت با خلل مواجه نشد.
او در آخر تصریح کرد که هم اکنون تیم آنست جمعیت هلال احمر علاوه بر ۲ قلاده سگ پیدا شده از ۳ قلاده سگ اهدایی آموزش دیده دیگر هم بهره مند بوده و با تمام توان آماده خدمات رسانی به حوادث احتمالی است.




منبع:

1400/03/01
22:06:31
5.0 / 5
1033
تگهای خبر: آموزش , پلیس , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ