معاون ستاد امر به معروف و نهی ازمنكر كشور خبر داد؛

تشكیل ۱۶۰۰ گروه تخصصی احیاگر امر به معروف و نهی از منكر در كشور

تشكیل ۱۶۰۰ گروه تخصصی احیاگر امر به معروف و نهی از منكر در كشور

معاون اداره امور استان ها ستاد امر به معروف ونهی از منکر کشور اظهار داشت: ۱۶۰۰ گروه تخصصی احیاگر امر به معروف و نهی از منکر در کشور تشکیل می شود.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، حجت الاسلام حامد ترکاشوند چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی با اشاره به اینکه هر زمان نامی از امر به معروف آورده می شود بحث عفاف و حجاب مطرح می شود، اظهار داشت: این در صورتیکه امر به معروف و نهی از منکر حوزه های مختلفی دارد و اگر بتوانیم آنرا به درستی در جامعه تشریح و تخصصی نماییم موج عظیم مردم به این فریضه الهی می پیوندند.
وی افزود: امروز ستاد با رویکرد اجتماعی و معاونت علمی و آموزشی و معاونت فرهنگ و رسانه وارد میدان شده است و همراهی مسؤلان استان را در احیا و ترویج این واجب الهی می طلبد.
معاون اداره امور استان ها ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از تشکیل حدود ۱۶۰۰ گروه تخصصی احیاگر امر به معروف و نهی از منکر در کشور و صدور مجوز این گروه ها در استان ها اطلاع داد و اظهار داشت: امیدواریم در استان مرکزی اهتمام بیشتری در تشکیل این گروه ها در مباحث مهم اجتماعی صورت پذیرد.
ترکاشوند در انتها اظهار داشت: ۱۶ عرصه در زمینه های مختلف امر به معروف و نهی از منکر به صورت تخصصی همچون اجتماعی، بهداشت و درمان، حقوقی، فرهنگی و غیره فعالیت می نمایند.
گفتنی است در این نشست از خدمات سردار محسن کریمی تجلیل شد و حجت الاسلام مصطفی فرخی بعنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی ارائه شد.

1400/02/30
22:47:16
5.0 / 5
1030
تگهای خبر: آموزش , اجتماعی , خدمات , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ