توسط معاونت فرهنگی شهرداری ناژوان اصفهان با همكاری بنیاد سعدی

مسابقه مجازی ادبی استاد سخن

مسابقه مجازی ادبی استاد سخن

مسابقه مجازی ادبی استاد سخن به مناسبت بزرگداشت سعدی با خواندن پندهای اخلاقی گلستان و اشعار بوستان سعدی با همکاری بنیاد سعدی و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ناژوان اصفهان برگزار می گردد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، محمدمهدی کاظمی، معاون فرهنگی و اجتماعی ناژوان اصفهان درباره این مسابقه اظهار داشت: ما معمولا برنامه هایی را در طول سال تدوین می نماییم که در مناسبت های فرهنگی و اجتماعی مختلف برگزار می گردند. این رخدادها پیش تر به صورت حضوری بود، اما سال جاری با عنایت به شرایط کرونا به سمت فضای مجازی گرایش پیدا کردیم.
وی اضافه کرد: قرن ها از انتشار گلستان و بوستان می گذرد و هنوز مردم جهان از آثار سعدی استفاده می نمایند، حال وظیفه ماست که مفاخرمان را پاس بداریم و مردم جهان را بیشتر با او آشنا نماییم.
کاظمی افزود: ما «مسابقه مجازی ادبی استاد سخن» را مانند مسابقه های دیگر که شرکت کنندگانی از کشورهای مختلف داشتیم، بدون محدودیت داخلی و خارجی و به صورت مجازی و بین المللی برگزار می نماییم. شرکت کنندگان اشعار سعدی و پندهای گلستان را حداکثر در ۳ دقیقه به صورت فایل صوتی یا تصویری برای ما می فرستند و بعد با همکاری بنیاد سعدی داوری می نماییم.
معاون فرهنگی و اجتماعی ناژوان اصفهان درباره جوایز اهدایی هم اظهار داشت: مهلت ارسال آثار از ۱۱ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ از طریق شماره واتساپ ۰۰۹۸۹۱۳۳۹۴۷۹۳۶ است و در نهایت اواسط خرداد ماه نفرات برتر معرفی می نماییم. تلاش می نماییم جوایز از صنایع دستی اصفهان باشد که یادگاری ارزشمندی به حساب می آید.
کاظمی در انتها اظهار داشت: اگر کسانی که زبان فارسی را یاد گرفتند، اشعار سعدی را بخوانند، اساسا مردم کشورمان هم بیشتر ارزش مفاخر ادبی را درک می کنند.


منبع:

1400/02/12
22:57:43
5.0 / 5
1247
تگهای خبر: آثار , اجتماعی , بین المللی , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ