امروز با حضور جمعی از اهالی علوم انسانی انجام می شود

برگزاری چهارمین سالگرد درگذشت پژوهشگر انقلابی روح الله نامداری

برگزاری چهارمین سالگرد درگذشت پژوهشگر انقلابی روح الله نامداری

پرسی بلاگ: نشست چهارمین سالگرد درگذشت روح الله نامداری، با عنوان چگونه عدالت خواهی در حوزه‌ی عمومی به زبان می آید؟، با سخنرانی تعدادی از اصحاب علوم انسانی انجام می شود.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر نشست چهارمین سالگرد درگذشت روح الله نامداری، با عنوان «چگونه عدالت خواهی در حوزه‌ی عمومی به زبان می آید؟»، با سخنرانی تعدادی از اصحاب علوم انسانی برگزار می گردد. در این جلسه کتاب تازه منتشرشده‌ی مرحوم نامداری نیز رونمایی شده و درباره‌ی آن گفت و گو خواهد شد.
وحید جلیلی، مجتبی نام خواه، سیّدحسین شهرستانی، روح الله رشیدی، محمدصادق شهبازی و اسماعیل نوده فراهانی، در این جلسه درباره‌ی زنده یاد روح الله نامداری و کتاب «ستیز با خویشتن، ستیز با جهان»، صحبت خواهند کرد.
از زنده یاد روح الله نامداری، دانشجوی دکتری فرهنگ وارتباطات و معلم و پژوهشگر انقلابی، قبل از این کتاب های «جدال دو اسلام» و «خمینی؛ پدیده‌ی انسانی پیچیده» انتشار یافته است. «ستیز با خویشتن، ستیز با جهان»، کتابی است که در واپسین روزهای عمر وی در حال آماده شدن برای انتشار بود. بعد از درگذشت مرحوم نامداری، انتشار این کتاب چندسال به تعویق افتاد و حالا بتازگی توسط دفتر نشر معارف انتشار یافته و به مناسبت چهارمین سالگرد درگذشت او، رونمایی شده و درباره‌ی آن گفت و گو خواهد شد.

این نشست به همت مؤسسه‌ی هنری رسانه ای سلوک و پژوهشکده‌ی فرهنگ وهنر اسلامی حوزه‌ی هنری سازمان تبلیغات اسلامی، روز یکشنبه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۱۹ بصورت حضوری و مجازی برگزار می َشود. علاقه مندان برای حضور در نشست، می توانند با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به این نشانی مراجعه کنند: تهران، خیابان سمیه، تقاطع خیابان حافظ، حوزه‌ی هنری سازمان تبلیغات اسلامی، ساختمان پژوهشکده‌ی فرهنگ وهنر اسلامی، سالن شهیدآوینی.
پخش زنده‌ی این جلسه، در بستر اسکای روم صورت خواهد گرفت. علاقه مندان می توانند برای استفاده‌ی مجازی از این جلسه، به این نشانی مراجعه کنند:
https: //www.skyroom.online/ch/soloukmedia/namdari




منبع:

1400/02/12
12:58:55
5.0 / 5
996
تگهای خبر: انسانی , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ