جهانگیری از تازه ترین دستاوردها و امكانات سازمان اورژانس كشور بازدید كرد

جهانگیری از تازه ترین دستاوردها و امكانات سازمان اورژانس كشور بازدید كرد

پرسی بلاگ: معاون اول رئیس جمهور عصر امروز(سه شنبه) با حضور در سازمان اورژانس کشور از تازه ترین دستاوردها و امکانات سازمان اورژانس کشور بازدید و از تلاش ها و ایثارگری های کارکنان اورژانس کشور به ویژه در زمان شیوع بیماری کرونا قدردانی کرد.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، اسحاق جهانگیری در این بازدید که با همراهی سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور و جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت انجام شد، با توضیحات مسئولان مربوطه در جریان تازه ترین دستاوردها و امکانات این سازمان در امتداد خدمت رسانی و روند ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و فوریت های پزشکی به مردم قرار گرفت.
معاون اول رئیس جمهور همین طور از یکی از آمبولانس هایی که با تاکید بر توان متخصصان داخلی تجهیز و بازسازی شده است، بازدید کرد.
جهانگیری به مقام شامخ شهدای اورژانس که در زمان شیوع بیماری کرونا به درجه شهادت نایل آمدند، ادای احترام کرد و در دفتر یادبود این شهدای اورژانس کشور در یادداشتی نوشت: کادر درمان پزشکان پرستاران در دوران کرونا خدمات ماندگاری به جا گذاشتند و شهدای عزیز تقدیم ملت ایران کردند.
از کادر زحمتکش، عزیز و دلسوز اورژانس متشکرم که در همه حوادث تسکین دهنده آلام مردم هستند.




منبع:

1400/02/07
19:14:50
5.0 / 5
915
تگهای خبر: آموزش , اطلاع رسانی , بیماری , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ