توضیحات تهیه كننده مثل ماه درباره ویدئوی حاشیه ساز

توضیحات تهیه كننده مثل ماه درباره ویدئوی حاشیه ساز

به گزارش پرسی بلاگ انتشار بخش کوتاهی از ویژه برنامه افطار شبکه سه در چارچوب یک ویدئو و به کار بردن عبارتی طنز از جانب مجری درباره معلولان، در ساعات اخیر واکنش های انتقادی برخی بیننده ها و کاربران فضای مجازی را به دنبال داشته است؛ این در شرایطی است که تماشای ویدئوی کامل این برنامه، حاکی از این است، جمله ای که توسط مجری به کار برده می شود، در واقع تکرار همان عبارتی است که ابتدا توسط هنرمند معلول که میهمان برنامه بوده، استفاده شده است.


هادی آشتیانی ـ تهیه کننده برنامه «مثل ماه» ـ در گفت و گویی با ایسنا درباره حاشیه ای که در ساعات اخیر گریبانگیر این برنامه شد، با اشاره به اینکه از دو وجه میتوان به این مورد پرداخت، اظهار نمود: وجه اول اینکه، دوستانی که این ویدئو را منتشر نمودند و به مبحث دامن زدند، حتما غرض ورزی داشتند و شیطنت رسانه ای کردند و اینکه دنبال اهداف دیگری بودند تا اینکه واقعا بخواهند از جامعه معلولان دفاع کنند. مطلب دوم اینکه خوب است یاد بگیریم قضاوت را زمانی انجام دهیم که تمام و کمال یک مبحث را بررسی نماییم و از صحت و سقم آن مطمئن شویم و بعد قضاوت نماییم.
این تهیه کننده با ابراز تاسف برای آنهایی که زود قضاوت کردند و به برنامه حمله کردند و ناسزا گفتند، اظهار داشت: پیش از آغاز برنامه، من با آقای شریعتی (مهمان) برنامه گفت و گویی داشتم و این سوال را پرسیدم که آیا خواهر و برادرشان هم معلول هستند که با همین جواب طنز ایشان موجه شدم. ایشان تاکید نمودند که دوست دارند این شوخی کردن با معلولان هم در این فضا جا بیفتد و هیچ واهمه ای هم از این مورد ندارند. تاسف می خورم برای افرادی که فیلم را بدون هیچ تحقیقی کپی و منتشر نمودند.
در ادامه می توانید ویدئوی کامل این برنامه را مشاهده کنید:
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی نماید.
فایل آنرا از اینجا دانلود کنید: video/mp4

1400/02/04
21:10:59
5.0 / 5
997
تگهای خبر: فضای مجازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ