خزانه دار كل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران:

50 دستگاه خودروی امدادی به ناوگان هلال احمر اضافه می شود

50 دستگاه خودروی امدادی به ناوگان هلال احمر اضافه می شود

پرسی بلاگ: خزانه دار کل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در کوشش برای خرید 50 دستگاه خودوری امدادی هستیم که از این تعداد 27 دستگاه خریداری و به ناوگان های امدادی هلال احمر کشور افزوده شد.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، ماندگار مرادی فر شامگاه سه شنبه در حاشیه بازدید از پایگاه های امدادی و نجات بین شهری استان زنجان ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه اضافه کرد: تجهیز پایگاه ها یکی از اشکالات عمده ای که در استانها وجود دارد چونکه خودرو ها بروز نبوده و خودرو های امدادی و تجهیزات فرسوده شده است که این مهم نیازمند اعتبار ویژه ای است. وی اشاره کرد: بمنظور حل این مشکلات امسال برای خرید ۵۰ دستگاه خودوری امدادی اقدام نموده ایم که از این تعداد ۲۷ دستگاه خریداری شده است.
خزانه دار کل هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امسال نیز مابقی این ناوگان امدادی خریداری و بین استانها توزیع خواهد شد. مرادی فر اظهارداشت: سال قبل اعتباری برای تعمیر خودرو های امدادی و شارژ انبارهای امدادی بین استانها توزیع شد و امسال نیز در تلاش هستیم تا اعتباری را دریافت و برای استانها توزیع نماییم. وی اشاره کرد: نگاه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به استانهاست همچون استان هایی که از امکانات محروم هستند ویژه است. خزانه دار کل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: رئیس این مجموعه در تلاش است تا استان های کم برخوردار بتوانند امکانات و تجهیزات امدادی خودرا به حد استاندارد برسانند و در امدادرسانی نقش آفرینی کنند. بگفته مرادی فر، استان زنجان پایگاه های امدادی منظم و امدادگران بسیار باتجربه و خوبی درارد و امکانات نیز مطلوب است. وی ادامه دارد: در مقطعی که دوره شیوع بیماری کرونا هستیم آمادگی در امدادگران استان زنجان بسیار بالا، استاندار و قابل قبول است. خزانه دار کل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با اعلان اینکه هلال احمرمجموعه ای امداد محور اظهار داشت: بقا و ادامه فعالیت این مجموعه آن مبتنی بر فعالیت ها و وجود امدادگران داوطلب است و مسئولان هلال این اولویت مهم را درک کرده اند و همه تلاش خودرا معطوف کرده اند تا امدادگران هلال احمر راضی باشند و روز به روز به تعداد آنها اضافه شود. مرادی فر به اقدامات انجام شده درباب امدادگران داوطلب هلال احمر اشاره نمود و اضافه کرد: کارهای خوبی سال قبل برای قشر انجام دادیم که همچون این موارد امدادگرانی که به درجه ایثار رسیدند قرارداد مستقیم با جمعیت هلال احمر دارند و استخدام ساعتی شدند، حقوق و مزایای دریافتی و پاداش آنها امسال ۲۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است. وی اشاره کرد: مقرر شده در بکارگیری و جذب نیرو در جمعیت هلال احمر و مجوزهای استخدام در وضعیت مساوی اولویت با امدادگران داوطلب هلال احمر باشد. خزانه دار کل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: از دیگر اقدامات انجام شده برای امدادگران داوطلب این مجموعه سامانه پرداخت کمک هزینه ایاب و ذهاب تعریف شده که بهمن ماه سال قبل همه ایاب و ذهاب آنها یکجا پرداخت گردید و پس از این نیز ماهانه حقوق و مزایای امدادگران بصورت متمرکز توسط استانها پرداخت خواهد شد. مرادی فر یادآوری کرد: سال قبل با مشکلات بودجه ای مواجه بودیم که نتوانستیم بسیاری از برنامه ها را اجرائی نماییم اما پرداخت حقوق و توجه به رفاه کارکنان در هلال احمر از اولویت های بسیار مهم ماست که بالای ۸۵ درصد از بودجه این مجموعه به پرداختی های کارمندان اختصاص داده شده است. وی اشاره کرد: باتوجه به تورم موجود، مشکلات و پایین بودن
حقوق کارکنان هلال احمر این رقم نمی تواند مشکلات را رفع کند اما در سال قبل برمبنای قانون بودجه و ماده واحد موجود پرداخت های مناسبتی، حقوق و مزایا و اضافه کاری ها و پاداش ها بموقع پرداخت گردید. خزانه دار کل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه تا جایی که اعتبارات و بودجه کمک دهنده و جوابگو بود پرداخت ها انجام شده است، اظهار داشت: مقرر است بودجه ای به هلال احمر تخصیص یابد که با محقق شدن این اعتبارات پرداخت ها صورت خواهد گرفت و وضع مالی هلا احمر امسال نسبت به سال قبل بهتر خواهد شد، اهتمام خواهیم کرد پرداختی های کارکنان بموقع صورت گیرد.


منبع:

1400/01/12
13:57:05
5.0 / 5
995
تگهای خبر: بیماری , خرید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ