وضعیت ترافیكی جاده ها در آخرین روز كاری ۹۹

وضعیت ترافیكی جاده ها در آخرین روز كاری ۹۹

به گزارش پرسی بلاگ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای چهار استان کشور اطلاع داد.


سرهنگ احمد شیرانی در گفتگو با ایسنا، در تشریح وضعیت ترافیکی جاده های کشور به گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک اشاره نمود و اظهار داشت: برابر این گزارش ها الان شاهد ترافیکی روان در تمامی محورهای منتهی به شمال کشور هستیم. در دیگر محورها هم وضعیت تردد عادی و روان گزارش شده و در تنها در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا مهرویلا، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و محور شهریار - تهران محدوده شهرقدس شاهد ترافیک پرحجم و نیمه سنگین هستیم.
وی در مورد وضعیت جوی جاده های کشور هم اظهار داشت: بارش برف و باران در بعضی از محورهای استان های البرز، تهران و مازندران گزارش شده است و بر این اساس در محورهای چالوس و هراز بارش پراکنده برف و باران و آزادراه تهران - شمال بارش باران گزارش شده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه در بعضی از محورهای استان اصفهان هم بارش باران گزارش شده است، اضافه کرد: در دیگر جاده ها و محورهای مواصلاتی کشور گره و مشکل ترافیکی خاصی گزارش نشده است.




منبع:

1399/12/27
11:31:24
0.0 / 5
1009
تگهای خبر: پلیس , ترافیك
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ