در دومین جشنواره ملی نشر دانشگاهی؛

كتاب چشم اندازهای فرهنگ معاصر ایران كتاب برتر شناخته شد

كتاب چشم اندازهای فرهنگ معاصر ایران كتاب برتر شناخته شد

کتاب چشم اندازهای فرهنگ معاصر ایران در دومین جشنواره ملی نشر دانشگاهی بعنوان کتاب برتر شناخته شد.



به گزارش خبرگزایر مهر به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، مجموعه سه جلدی «چشم اندازهای فرهنگ معاصر ایران» پژوهش نعمت الله فاضلی و مانی کلانی در دومین جشنواره ملی نشر دانشگاهی و در بخش کتاب برتر دانشگاهی، بعنوان اثر برتر شناخته شد.
آیین اختتامیه این جشنواره ۶ اسفند ماه از جانب انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی برگزار گردید. محتوای مناسب علمی، نوآوری در ارائه‌ی موضوع، نحوه‌ی نگارش و ویرایش علمی و ادبی متن، همینطور کیفیت عرضه اثر از نظر حروف نگاری، صفحه آرایی، کیفیت فنی چاپ و صحافی و طراحی جلد معیار داوران در انتخاب کتاب های برتر بوده است.
کتاب «چشم اندازهای فرهنگ معاصر ایران» که در سه جلد با عناوین «از تمنای اسطوره تا تقلای جامعه»، «ایران در گذر از گذشته به آینده؛ تفاهم ملی یا نزاع بی پایان» و «فرهنگ ایرانی در درازنای تاریخ؛ آیا همچنان ایرانی هستیم» از جانب پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات انتشار یافته به ارزیابی انتقادی دیدگاه های اندیشمندان کنونی ایران می پردازد.
اندیشمندانی که در این مجموعه طرف گفتگو قرار گرفته اند کسانی هستند که در حوزه‌ی جامعه و فرهنگ معاصر ایران کوشیده اند تا نظریه یا ایده ای را در چارچوب کتاب، مقاله یا فیلم تهیه یا منتشر سازند و البته بعضی از آنها هم نقشی اساسی در راهبری نظام مدیریتی کشور و به تبع آن تحولات ایران معاصر داشته اند؛ اندیشمندان و صاحبنظران چون: جلال ستاری، رضا داوری، سیدمحمدامین قانعی راد، محمدرضا اصلانی، سیدمحمد بهشتی، ابراهیم توفیق، مقصود فراستخواه، تقی آزادارمکی، عماد افروغ، محسن رنانی، محمود سریع القلم، حسین کچویان و حمیدرضا جلایی پور. این دومین موفقیت این کتاب است. پیش از این کتاب «چشم اندازهای فرهنگ معاصر ایران» در سی وهشتمین جایزه کتاب سال، بعنوان اثر شایسته تقدیر ارائه شد.


منبع:

1399/12/07
23:27:52
0.0 / 5
1001
تگهای خبر: جشنواره , طراحی , كتاب , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
پرسی بلاگ