رییس شورای شهر تهران:

مبحث احضار حق شناس به دادسرای نظامی حقیقت ندارد

مبحث احضار حق شناس به دادسرای نظامی حقیقت ندارد

به گزارش پرسی بلاگ رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالی در خصوص احضار حق شناس به دادسرای نظامی تصریح کرد: به هیچ وجه این مورد حقیقت ندارد.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، محسن هاشمی در حاشیه دویست و هفتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه امروز از ساعت ۷: ۳۰ بامداد شروع و کمیسیون تلفیق بودجه بررسی بخش درآمدی بودجه ۱۴۰۰ را بررسی کرد و بعد از بحث و تبادل نظر در نهایت تصمیم برای بخش درآمدی بودجه گرفته شد. این بخش از بودجه یکشنبه هفته آتی در صحن مطرح می شود.
به گفنه وی، شهرداری بودجه حدود ۵۰ هزار میلیارد تومانی را با تبصره ها به شورا ارائه کرد و کمیسیون برنامه و بودجه ۱۶۰۰ میلیارد تومان از این رقم را که مربوط به بخشهایی است که امکان تحقق درآمدی آنها وجود ندارد را کم کرده است که مجموعا بودجه شهرداری به ۴۸ هزار میلیارد و اندی تبدیل شد و این بخش درآمدی ۴۸ هزار میلیارد تومانی جهت بررسی به صحن شورای شهر می آید.
هاشمی اظهار داشت: در ادامه جزئیات طرح شهر دوستدار سالمند بررسی گردید و ماده واحده های این مصوبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
هاشمی در پاسخ به این پرسش که تحقق درآمدهای شهرداری با توجه به این که اعلام شده شهرفروشی به صفر رسیده چگونه خواهد بود؟ اظهار داشت: تابحال درآمد نقدی شهرداری تا حدود ۷۰ درصد محقق شده و امیدواریم تا آخر سال این بخش نقدی تحقق یابد.
وی با اعلان اینکه مشکل شهرداری در تحقق درآمدهای غیرنقد است، اظهار داشت: تهاتر اموال و زمین های شهرداری با کارهای داخل شهرداری مشکل است و به جسارت بالایی نیاز دارد. از طرفی تغییر قیمت نیز زیاد است و در نتیجه وقتی می خواهند تصمیمی بگیرند در بخش غیرنقد با مشکل مواجه می شوند. همین سبب شده است که اختیارات شهرداران مناطق هم دراین زمینه کم شده و باید متمرکز عمل شود که این مساله موجب کندی کار در این قسمت شده است. در غیر اینصورت در بخش بودجه ای کوشش های خوبی برای بودجه غیرنقد انجام می شود.
وی در پاسخ به این پرسش که معاونت حمل و نقل و ترافیک نیز برای جبران هزینه ها اعلام نموده که به فروش اموال اقدام می کند، اظهار داشت: عمدتا بخش غیر نقد به معاونت حمل و نقل و عمران داده می شود چونکه نمی توانند با پیمانکاران خود تهاتر کنند و این اقدام برای کارهای جاری نیست بلکه برای کارهای زیربنایی برای مثال خرید اتوبوس است.
رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی در خصوص احضار حق شناس به دادسرای نظامی اظهار داشت: به هیچ وجه این مساله حقیقت ندارد.




منبع:

1399/11/28
14:50:06
0.0 / 5
1265
تگهای خبر: ترافیك , حمل و نقل , خرید , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ