اولین رویداد سمر

اولین رویداد سمر

به گزارش پرسی بلاگ اولین رویداد سمر جمعه 24 بهمن با عنوان اُمید به روایت رنج برگزار می شود.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، اولین رویداد سمر جمعه ۲۴ بهمن با عنوان «اُمید به روایت رنج» برگزار می شود.
رویداد سمر به همت از جمعی دانش جویان و دانش آموختگان دانشگاه های تهران، امیرکبیر، شریف و شهیدبهشتی است که با دغدغه مندی در زمینه روایت گری ایران، در اولین گام خود، روی دادی را طرح ریزی کرده اند تا صدای ایران به ایرانیان بازگردد. در اولین رویداد سمر که با عنوان «اُمید به روایت رنج» برگزار می شود، شاهد گرد هم آمدن انسان هایی با زیست متفاوت اما رفتاری مشترک هستیم که برای ما از تلاش و مبارزه و اُمید روایت خواهند کرد.
این برنامه با اجرای علی درستکار و روایت ۸ راوی برگزار می شود. راویان این برنامه عبارتند از: آزاده جولایی؛ ماجرای سرطانی که اُمید شد!محمدعلی رجایی؛ ماجرای فرهادی که بیستون را کند!علیرضا نبی؛ ماجرای دست فروشی که دست گیر شد!سمانه حسابی؛ ماجرای پرستاری که فقط پرستار نبود!محمد داوری؛ ماجرای بی هم راهی که هم راه شد!مرضیه هاشمی؛ ماجرای هجرتی که ایستادن می خواست!علیرضا کاظمی؛ ماجرای جانی که جا ماند!میلاد گودرزی؛ ماجرای خبرنگاری که با «به من چه و به تو چه!» مبارزه می کرد!
جهت دریافت اطلاعات بیش تر می توانید به پایگاه رسمیِ رویداد سمر به نشانی www.samar.events رجوع کنید. صفحه ی اینستاگرامی رویداد سمر هم به نشانی instagram.com/samar_events آخرین اخبارِ روی داد را به اطلاعِ شما می رساند.


منبع:

1399/11/24
18:28:56
0.0 / 5
1057
تگهای خبر: فروش
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ