فرمانده ناجا عنوان كرد

لزوم حضور مقتدرانه پلیس در گمركات

لزوم حضور مقتدرانه پلیس در گمركات

به گزارش پرسی بلاگ فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: برای برخورد قاطعانه با ورود قاچاق لازم است که تمامی زیرساخت ها و امکانات در گمرکات فراهم گردد بدین جهت بایستی پلیس امنیت اقتصادی در این خصوص از مسئولان مربوطه مطالبه گری کند.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا و بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در بازدید تخصصی از پلیس امنیت اقتصادی ناجا ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، شهدای عرصه نظم و امنیت و درود و سلام بر روح بلند و ملکوتی امام خمینی (ره) و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری و عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) با قیام و روشنگری خود توانستند با ظلم و استبداد ستمشاهی و همین طور سودجویی های آمریکای جنایتکار در آن دوران مقابله و مبارزه کنند؛ ایشان در سخنرانی خود در سال 1342 موضوعاتی را مطرح نمودند که نه فقط در آن زمان بلکه امروز نیز می توانیم از فرمایشات گوهربار و پیامبرگونه ایشان به خوبی بهره ببریم و در راس امور خود قرار دهیم.
بیانیه گام دوم انقلاب و نقش موثر ناجا
فرمانده نیروی انتظامی در ادامه فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را باردیگر تبریک گفت و عنوان کرد: ان شاء الله بتوانیم در گام دوم انقلاب اسلامی با قدرت و توان هرچه بیشتر راهی را که حضرت امام خمینی (ره) ترسیم کردند را با هدایت های حکیمانه و منویات مقام معظم رهبری، امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" ادامه دهیم.
سردار اشتری به اهمیت محقق شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره و اشاره کرد: بایستی برنامه های ناجا بر طبق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برنامه ریزی شود؛ در حقیقت باید با برنامه ریزی دقیق و اصولی یک برآورد کلی از پنج سال آینده در کشور صورت بگیرد و نقش و جایگاه نیروی انتظامی نیز در آن مشخص شود.
به کارگیری تمامی ظرفیت ها برای برخورد با قاچاق
این مقام ارشد انتظامی اشاره کرد: پلیس امنیت اقتصادی علاوه بر بورس و گمرک باید بر موضوعات دیگر نیز اهتمام ویژه داشته باشد ضمن اینکه لازم است سهم سایر دستگاهها هم دراین زمینه مشخص شود؛ از سویی بایستی در حوزه های مختلف برای رفع مشکلات موجود تحلیل ها و راهکارهایی ارائه شود و در اختیار مسئولان مربوطه نیز قرار بگیرد.
لزوم فراهم شدن زیرساخت ها در گمرکات
سردار اشتری اشاره کرد: بایستی در گمرکات تمامی زیرساخت ها فراهم گردد و پلیس با تمامی امکانات حضور مقتدرانه برای مبارزه با قاچاق داشته باشد؛ اگر هم در گمرکات با کمبود امکانات روبه رو هستیم بایستی از مسئولان مربوطه مطالبه گری نماییم.
این مقام ارشد انتظامی همین طور اشاره کرد: پلیس امنیت اقتصادی بایستی نقش تاثیرگذاری در اقتصاد کشور داشته باشد و با مفسدان کلان اقتصادی نیز بطور قاطعانه برخورد کند.
رفع مشکلات معیشتی کارکنان
سردار اشتری در ادامه با تاکید مجدد بر جذب افراد جوان و متخصص در پلیس امنیت اقتصادی و همین طور اهتمام ویژه به معیشت کارکنان نیز اظهار داشت: لازم است که از کارکنان صیانت شود و مشکلات معیشتی آنها نیز مرتفع شود چونکه در انجام مطلوب ماموریت ها نیز موثر خواهد بود؛ صیانت و پشتیبانی از کارکنان از موضوعات مهمی است که باید مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.




منبع:

1399/11/13
00:09:58
0.0 / 5
1410
تگهای خبر: پلیس , متخصص , هدایت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
پرسی بلاگ