كشف ۲۰۰۰ سلاح شكاری تقویت شده از باند فروشندگان در فضای مجازی

كشف ۲۰۰۰ سلاح شكاری تقویت شده از باند فروشندگان در فضای مجازی

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از انهدام باند فروشندگان سلاح در فضای مجازی و کشف 2000 سلاح شکاری تقویت شده آگاهی داد.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، سردار علی ذوالقدری دراین باره اظهار نمود: در اجرای طرح برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت در فضای مجازی، ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی در رصد های اطلاعاتی از فعالیت باند خرید و فروش اسلحه در فضای مجازی باخبر شدند.
وی با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد، اعضای این باند بتازگی مقدار فراوانی سلاح شکاری تقویت شده تهیه و در مخفیگاهشان پنهان کرده اند، اضافه کرد: در پالایش های اطلاعاتی اعضای این باند شناسایی و مراقبت های ویژه پلیسی از آنان شروع شد.
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اظهار نمود: تردد و حرکات متهمان تحت نظر قرار گرفت و ماموران در عملیات مختلف شبانه روزی یک هفته ای مخفیگاه آنان را در حوالی خیابان فردوسی شناسایی نمودند و نتیجه تحقیقات انجام شده را در اختیار مرجع قضائی قرار دادند.
وی اظهار داشت: مراقبت پلیسی از مخفیگاه متهمان ادامه داشت تا اینکه ماموران ضمن حصول اطمینان از حضور کلیه متهمان در مخفیگاه شان موفق شدند در یک عملیات پلیسی هر ۴ متهم را دستگیر و در بررسی های بیشتر از مخفیگاه آنان، ۲۰۰۰ سلاح شکاری تقویت شده کشف و متهمان به قاچاق بودن اموال کشف شده معترف شدند.



1399/10/27
18:48:42
0.0 / 5
1124
تگهای خبر: پلیس , خرید , فروش , فضای مجازی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ