هادی وكیلی به مهر خبر داد:

عرضه سبك زندگی در خصوص نظریه وحدت وجود در یك كتاب

عرضه سبك زندگی در خصوص نظریه وحدت وجود در یك كتاب

پرسی بلاگ: هادی وكیلی، مدرس و پژوهشگر عرفان از انتشار كتابی اطلاع داد كه در آن نظریه وحدت وجود بر اساس تفكر فازی عرضه شده و سبك زندگی مبتنی بر آن هم تشریح شده است.



هادی وكیلی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و متخصص حوزه عرفان در گفت وگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام این خبر اضافه كرد: نگارش كتاب «نظریه وحدت وجود از منظر تفكر فازی و سبك زندگی مبتنی بر آن» حدودا تمام شده و فقط بعضی از بخش های فضل آخر آن مانده كه در حال تكمیل شدن است.
او با اشاره به اینكه در این اثر نظریه وحدت وجود را بر اساس منطق فازی توضیح داده ام، اضافه كرد: این نظریه همیشه در یك زمینه نظری، بحث جذابی بوده است، ولی به جهت اینكه این بحث وجه اجتماعی، كاربردی، عملیاتی و فرهنگی پیدا كند، به پیشنهاد همكارانم در پژوهشگاه علوم انسانی قرار شد كه یك «سبك زندگی» مبتنی بر نگاه وحدت گرایانه به عالم را ضمیمه این كتاب كنم. یعنی اگر نظریه وحدت وجود را فرارو داشته باشیم و بخوهیم بر مبنای آن زندگی نماییم، چه سبك زندگی ای را خواهیم داشت.
وكیلی افزود: به همین جهت فصل پایانی كتاب كه در حال تكمیل شده است، به مجموعه بحث نظری این اثر اضافه شده و حدس می زنم تا دو ماه دیگر به اتمام برسد و آن را برای كار چاپ و انتشار به ناشر واگذار كنم.
به گفته این پژوهشگر گردآوردی مواد و تالیف این اثر به آخر رسیده و وی در حقیقت در حال ویرایش محتوایی فصل پایانی آن است.
او در انتها اظهار داشت: «نظریه وحدت وجود از منظر تفكر فازی و سبك زندگی مبتنی بر آن» را پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در قالب یك كتاب حدود ۵۰۰ صفحه ای منتشر خواهد نمود.

1397/07/14
20:56:41
0.0 / 5
4581
تگهای خبر: اجتماعی , انسانی , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ