در فرهنگسرای اندیشه؛

منصوری لاریجانی نكته ها و پیام های نهج البلاغه را بیان می كند

منصوری لاریجانی نكته ها و پیام های نهج البلاغه را بیان می كند

فرهنگسرای اندیشه در تازه ترین برنامه خود با عنوان تا ملکوت، کارگاه هفتگی شرح نکته ها و پیامهای کتاب باارزش نهج البلاغه را برگزار می نماید.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، نهج البلاغه یکی از مهم ترین کتاب های شیعیان بعد از قرآن کریم است که در آن مهم ترین معارف شیعیان از زبان امیرالمومنین بیان شده است. در این کتاب ارزشمند، مجموعه ای از معارف وجودی یک انسان کامل بیان شده و از این منظر منشور کامل انسان سازی و دریچه ای رو به هدایت، در اختیار ما قرار دارد. همانطور که به یادگیری معارف قرآنی نیاز داریم، معارف موجود در نهج البلاغه نیز باید بیان شده و در زندگی انسان ها وارد شود.
فرهنگسرای اندیشه در تازه ترین برنامه خود با عنوان «تا ملکوت»، کارگاه هفتگی شرح نکته ها و پیام های کتاب باارزش نهج البلاغه را برگزار می نماید. در این برنامه، پیام ها و نکته های این کتاب باارزش توسط دکتر اسماعیل منصوری لاریجانی، استاد حوزه و دانشگاه استخراج شده و در قالب کلیپ های کوتاه و تأثیرگذار در فضای مجازی منتشر می شود.
علاقه مندان برای تماشای این کلیپ ها می توانند به صفحه اینستاگرامی فرهنگسرای اندیشه به آدرس farhamgsara.andishe مراجعه کنند.

1399/10/23
12:19:05
0.0 / 5
1188
تگهای خبر: فضای مجازی , كتاب , هدایت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ