از سوی نهاد رهبری در دانشگاهها؛

مصوبات جدید مدیریت امور دروس معارف اسلامی

مصوبات جدید مدیریت امور دروس معارف اسلامی

به گزارش پرسی بلاگ در جلسه کمیسیون تخصصی محتوا و متن دروس معارف مقرر شد، در مورد استفاده از اسناد لانه جاسوسی آمریکا در دروس معارف، حدود ۱۰ ساعت دوره های کوتاه مدت دانش افزایی برای اساتید معارف برگزار گردد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، در هفتمین کمیسیون تخصصی محتوا و متن دروس معارف اسلامی موارد زیر به تصویب رسید که به این شرح است:
۱- سرفصل های دارای اولویت دروس معارف مورد تصویب قرار گرفت و مقرر گردید در جلسه آتی شورای معارف نهاد ابلاغ شود.
۲- طرح خوانشی باردیگر از انقلاب اسلامی در پرتو بیانیه گام دوم مطرح و مقرر شد در جلسه آینده کمیسیون، باردیگر توسط مجری طرح عرضه شود.
۳- مطالب در ارتباط با «مهدویت و آینده جهان» ویژه تدریس درس اندیشه اسلامی ۲ در چارچوب دو جلسه با نظارت گروه های علمی و به صورت کمک آموزشی تألیف شود.
۴- طرح ایده های نوین آموزش مورد بررسی قرار گرفت.
۵- در مورد استفاده از اسناد لانه جاسوسی آمریکا در دروس معارف اسلامی مقرر شد حدود ۱۰ ساعت دوره های کوتاه مدت دانش افزایی در این مورد برای اساتید معارف برگزار گردد.
۶- مقرر شد کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن، تالیف مقام معظم رهبری، بعنوان یکی از منابع دروس اندیشه اسلامی در کنار سایر منابع معرفی و چند کتاب در رابطه با آن، تالیف دانشگاه امام صادق(ع) هم مورد بررسی قرار گیرند.


منبع:

1399/10/01
18:21:48
5.0 / 5
791
تگهای خبر: آموزش , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ