با حضور سنگری، شاكری و حجت الاسلام جهان صورت می گیرد

بررسی داستان های دهه شصتی دفاع مقدس

بررسی داستان های دهه شصتی دفاع مقدس

به گزارش پرسی بلاگ محمدرضا سنگری، احمد شاكری و حجت الاسلام مهدی جهان، ادبیات داستانی دفاع مقدس را در دهه شصت شمسی بررسی می كنند.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، نشست «بررسی آثار داستانی دفاع مقدس دهه شصت» به همت گروه ادبیات اندیشه پژوهشكده فرهنگ و مطالعات اجتماعی این پژوهشگاه در روز شنبه مورخ ۲۹ دی ماه در تهران و قم برگزار می گردد.
نشست «بررسی آثار داستانی دفاع مقدس دهه شصت» از ساعت ۱۴ تا ۱۷ با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش پژوهان در سالن جلسات دفتر مركزی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی تهران، خیابان احمد قصیر، خیابان پژوهشگاه ۲، شماره ۲ و سالن فرهنگ دفتر قم پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی قم، بلوار ۱۵ خرداد، كوی شهید میثمی به صورت همزمان و با استفاده از سیستم ویدئو كنفرانس برگزار می شود.
در این نشست علمی محمدرضا سنگری، مدیر گروه ادبیات اندیشه پژوهشگاه، احمد شاكری عضو هیات علمی پژوهشگاه و حجت الاسلام مهدی جهان عضو شورای علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی سخنرانی می كنند. دبیری علمی این نشست بر عهده حامد رشاد است.
حضور همه علاقمندان در این نشست، آزاد و مجانی است.

1397/10/28
20:49:34
5.0 / 5
4476
تگهای خبر: آثار , اجتماعی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ