آخر خوشگذرانی های زن و مرد جوان با پول تقلبی در نازی آباد

آخر خوشگذرانی های زن و مرد جوان با پول تقلبی در نازی آباد

به گزارش پرسی بلاگ زن و مردی كه با تراول های جعلی در حال خرید و ولخرجی در بازار نازی آباد بودند دستگیر شدند.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، به دنبال تماس شماری کسبه بازاردوم نازی آباد و اعلام اینکه زن و مردی را با تراول چک های جعلی مبادرت به خرید میلیونی از آنان کرده اند، بلافاصله عوامل کلانتری نازی آباد در محل حاضر شده و متوجه شدند که زن و مردی جوان طی چند نوبت با عرضه چک پول های جعلی و تقلبی مبادرت به خرید میلیونی البسه از کسبه کرده و متواری شده اند.
در ادامه مالباختگان به کلانتری فراخوانده شده و تحقیقات از آنان شروع شد. همینطور از این افراد خواسته شد که در صورت مشاهده باردیگر این افراد با پلیس تماس بگیرند. مدتی بعد یکی از کسبه در تماس با پلیس از حضور این زن و مرد در یک مغازه کت و شلوار فروشی اطلاع داد که بلافاصله ماموران در محل حاضر شده و این افراد را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.
این افراد مورد بازرسی هم قرار گرفتند که در جریان آن مقادیر چک پول تقلبی از آنان کشف و ضبط شد. آنها در بازجویی های پلیسی به خرید اجناس با پول های تقلبی اعتراف کرده و اعلام نمودند که از اواخر مهرماه هرشب با حضور در یک مغازه در بازار نازی آباد دست به خرید البسه و لوازم آرایش و... با چک پول های تقلبی زده و این اقلام را در سایت های خرید و فروش اینترنتی با تخفیف و قیمت کمتر به فروش می رساندند.
این زن و مرد همینطور اعتراف کردند که پول ها را با قیمت پایین تر از یکی از شهرهای غربی کشور خریداری نموده اند که تحقیقات در این حوزه از جانب پلیس تخصصی در حال انجام می باشد.
مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری با تایید این خبر اعلام نمود که تا کنون شش نفر از شکات این افراد شناسایی شده اند و متهمان با پرونده تشکیل شده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده اند.




منبع:

1399/08/12
19:33:45
5.0 / 5
1503
تگهای خبر: اطلاع رسانی , بازار , پلیس , خرید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ