ممنوعیت خروج تهرانی ها از پایتخت

ممنوعیت خروج تهرانی ها از پایتخت

پرسی بلاگ: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از پلمب 234 و جریمه 259 واحد صنفی كه مرتكب تخلفات كرونایی شده بودند، آگاهی داد.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی درباره نظارت پلیس بر رعایت مقررات و پروتکل های بهداشتی کرونا اظهار داشت: برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا قسمتی از پروسه کنترل اصناف و نظارت بر رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی از طرف آنان به پلیس واگذار شده است که در همین راستا نیز بیش از ۵۰ تیم گشتی برای این مساله اختصاص داده شده است.
وی با اعلان اینکه این گشت ها مشترک با وزارت بهداشت، دانشگاه های علوم پزشکی، صنوف و تعزیرات است، اظهار داشت: در همین راستا نیز پلیس بر رعایت پروتکل ها و مقررات بهداشتی مربوط به کرونا در پاساژها و واحدهای صنفی و اماکن عمومی نظارت دارد.
رحیمی با اعلان اینکه با هماهنگی صنوف آموزش ها و هشدارهای لازم به متصدیان اصناف ارائه شده است، اظهار داشت: همکاران من تا به این لحظه بیش از ۲۳۹ هزار و ۵۱ واحد صنفی را مورد بازدید قرار داده اند که حدود ۲۵ هزار واحد به سبب عدم رعایت ضوابط، تذکر گرفتند. همین طور ۲۵۹ واحد صنفی متخلف هم که قبلا تذکر گرفته بودند جریمه شدند و ۲۳۴ واحد صنفی متخلف نیز به سبب اصرار بر عدم رعایت پروتکل ها و مقررات بهداشتی پلمب شدند.
رئیس پلیس پایتخت درباره صنوف ممنوع الفعالیت نیز اظهار داشت: تنها صنوفی که از طرف ستاد ملی مقابله با کرونا دسته بندی و اعلام شده بود، اجازه فعالیت ندارند و باقی صنوف نیز باید پروتکل ها و مقررات را رعایت نمایند.
رحیمی درباره مصوبه ستاد کرونا درباره محدودیت تردد در ۲۵ مرکز استان نیز اظهار داشت: از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ آبان ماه، همکاران من در پلیس راه تهران بزرگ اجازه ورود پلاک شهرهای دیگر به تهران و خروج پلاک تهران را نخواهند داد.
وی با اعلان اینکه در صورت اصرار به ادامه مسیر این خودرو ها ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شوند، اظهار داشت: استقرار و نظارت پلیس در این مبادی ۲۴ ساعته خواهد بود.
بگفته رحیمی، علاوه بر این محدودیت جریمه ۱۰۰ هزار تومانی برای راننده فاقد ماسک و جریمه ۲۰ هزار تومانی به ازای هر سرنشین بدون ماسک خودرو ها را نیز در سراسر شهر اعمال خواهیم کرد. البته خودرو های تک سرنشین مشمول این جریمه نیستند.
رئیس پلیس پایتخت افزود: طی ۱۰ روز گذشته ۵ هزار و ۷ نفر از رانندگان و ۹ هزار ۶۱ نفر از سرنشینانی که قوانین و مقررات را رعایت نکردند جریمه شده اند.



1399/08/12
18:31:15
5.0 / 5
1653
تگهای خبر: آموزش , پلیس , قوانین , وزارت بهداشت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ