رئیس دانشگاه علوم پزشكی یاسوج خبر داد

افزایش نگران كننده شمار مبتلایان به كرونا در كهگیلویه و بویراحمد

افزایش نگران كننده شمار مبتلایان به كرونا در كهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پرسی بلاگ كهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشكی یاسوج از افزایش شمار قربانیان كرونای استان به ۱۸۳ نفر آگاهی داد و اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه یك هم استانی بر اثر مبتلاشدن به كرونا جان خودرا از دست داده است.


"دکتر پرویز یزدانپناه" با اشاره به افزایش نگران کننده شمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: الان ۳۳۳ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۱۶۰ نفر مبتلای قطعی و ۲۷ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی خاطرنشان کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تابحال ۹۸۷۶ مورد گزارش شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار نمود: از ۲۷۰ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه، بیشترین موارد مربوط به کهگیلویه، بویراحمد، گچساران و چرام است. یزدانپناه افزود: استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری فیزیکی، عدم شرکت در تجمعات، عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروری و شستن مکرر دست ها از مهمترین سفارش های ما به مردم است.
وی تصریح کرد: امیدواریم مردم شریف استان ضمن عمل به سفارش ها از مسافرت به استان های همجوار که در وضعیت قرمز و یا اخطار قرار دارند، خودداری کرده و سلامت خود و جامعه را به خطر نیندازند.
به گزارش پرسی بلاگ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان نمود: همینطور مردم باید از حضور در اماکن شلوغ و سربسته و یا در مکانهایی که احتمال آلودگی وجود دارد مانند موسسات پزشکی، مطب ها و بیمارستان ها بجز در موارد ضروری پرهیز نمایند.




منبع:

1399/07/30
23:13:04
5.0 / 5
1310
تگهای خبر: بیمارستان , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ