توسط شورای فرهنگ عمومی انجام شد؛

تدوین سند فرهنگی مقابله با ابعاد بیماری كرونا

تدوین سند فرهنگی مقابله با ابعاد بیماری كرونا

به گزارش پرسی بلاگ سند ترویج فرهنگ مسئولیت پذیری فردی و اجتماعی برای مقابله با ابعاد بیماری كرونا كووید ۱۹ تدوین و به تصویب اعضای شورای فرهنگ عمومی كشور رسید.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، اسماعیل شفاعی مدیرکل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور اظهار داشت: با عنایت به اهمیت برنامه های فرهنگی برای مقابله با ابعاد بیماری کرونا سند «ترویج فرهنگ مسئولیت پذیری فردی و اجتماعی برای مقابله با ابعاد بیماری کرونا کووید ۱۹» تدوین و به تصویب اعضای شورای فرهنگ عمومی کشور رسید.
وی اضافه کرد: هدف از تدوین این سند افزایش آگاهی عمومی درمورد ابعاد این بیماری و تقویت روحیه مسئولیت پذیری برای قطع چرخه انتقال بیماری کرونا و سپس مقابله با ابعاد مخرب جسمی، اجتماعی و روانی آن است.
مدیرکل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به نقش مهم دستگاه های مختلف و سازمان های مردم نهاد برای فرهنگسازی به منظور مشارکت آگاهانه و داوطلبانه افراد جامعه برای کنترل و مقابله با ابعاد بیماری کرونا اظهار داشت: در سند فرهنگی بیماری کرونا، ضمن عرضه برنامه های فرهنگی جامع در مورد رعایت نکات بهداشتی، به ترویج فرهنگ حمایت گری از صدمه دیدگان بیماری کرونا در ابعاد مختلف جسمی، روانی و اقتصادی با تاکید بر سنت حسنه کمک مؤمنانه تاکید شده است.
شفاعی در انتها ابراز امیدواری کرد با مشارکت عمومی و اهتمام دستگاه های مختلف در راه تحقق برنامه های سند فرهنگی مقابله با ابعاد بیماری کرونا، بتوان گام بلندی در جهت کنترل و مقابله با ابعاد مخرب این بیماری برداشت.


منبع:

1399/07/19
20:50:46
5.0 / 5
1384
تگهای خبر: اجتماعی , بیماری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ