اعمال محدودیت های جدید مقابله با كرونا در استانبول

اعمال محدودیت های جدید مقابله با كرونا در استانبول

مقامات استانبول از اعمال محدودیت هایی در برگزاری مراسم عروسی و دیگر جشن ها در بزرگترین شهر تركیه به منظور مقابله با انتشار كرونا خبر دادند.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، به دنبال ثبت رکورد بیشترین شمار مبتلایان و قربانیان روزانه کرونا طی دو ماه قبل در ترکیه، روز گذشته (شنبه) مقامات این کشور در استانبول، بزرگترین شهر ترکیه محدودیت های جدیدی برای برگزاری جشن ها و مراسم عروسی اعمال کردند.
فرماندار استانبول اعلام نمود از روز دوشنبه برگزاری عروسی ها در فضای بسته و جشن های نامزدی و سایر مراسم مشابه ممنوع می باشد. همینطور حضور کودکان و افراد بالای ۶۰ سال در مراسم و جشن های فضای باز که همچنان برگزار می گردند، ممنوع اعلام شده است.
این محدودیت ها چند ساعت قبل از آن اعلام گردید که وزیر بهداشت ترکیه از ثبت ۱۵۴۹ مورد جدید مبتلا شدن به کروناویروس در کشور اطلاع داد که بالاترین شمار ابتلای روزانه از اواسط ژوئن است. به قول وی، ۳۹ نفر هم در اثر مبتلا شدن به کرونا جان خویش را از دست دادند که بیشترین شمار از اواسط ماه مه است.
بنابر گزارش رویترز، وزیر بهداشت ترکیه اعلام نموده که شمار بیماران کووید-۱۹ در شرایط وخیم در این کشور همچنان رو به افزایش بوده و به اقدامات و محدودیت های بیشتری برای مقابله با شیوع بیشتر کروناویروس نیاز است.




منبع:

1399/06/09
13:58:31
5.0 / 5
2192
تگهای خبر: مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ