محسنی بندپی: علت بوی نامطبوع تهران تركیدگی لوله گاز و شبكه فاضلاب نیست

محسنی بندپی: علت بوی نامطبوع تهران تركیدگی لوله گاز و شبكه فاضلاب نیست

پرسی بلاگ: استاندار تهران درباب بوی نامطبوعی كه از شب گذشته در حوالی مركزی تهران استشمام میگردد اظهار داشت: هیچ منشاء مشخصی تا كنون شناسایی نشده است و علت و منبعی مانند مشكل در شبكه فاضلاب یا تركیدگی لوله گاز و مسائلی از این دست مطرح نیست.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران بامداد امروز(پنجشنبه) با حضور در مركز تصفیه فاضلاب كارخانجات شهرستان اسلامشهر از این مراكز بازدید و در جریان علل انتشار بوی نامطبوع در راه حدفاصل فرودگاه امام(ره) تا پایتخت و راهكارهای رفع آن قرار گرفت.

استاندار تهران در حاشیه این بازدید، ضمن اشاره به ماجرای انتشار بوی نامطبوع شب گذشته در تهران اظهار داشت: آنچه از روز گذشته در تهران رخ داد، هیچ منشاء مشخصی برای شناسایی تا كنون نداشته و اینكه علل و منبعی مانند مشكل در شبكه فاضلاب یا تركیدگی لوله گاز و مسائلی از این دست شناسایی نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، وی ادامه داد: احتمال اینكه در این بین مواد شیمیایی مانند مكابتان ها به عمد یا سهو در محلی سرازیر شده باشد هست كه این مسئله در دو یا سه ساعت بعدی مرتفع شد.




1397/10/13
13:46:57
5.0 / 5
4385
تگهای خبر: اطلاع رسانی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ