تصویب كلیات طرح اصلاحیه نظام یكپارچه بلیت الكترونیك حمل و نقل عمومی شهر تهران

تصویب كلیات طرح اصلاحیه نظام یكپارچه بلیت الكترونیك حمل و نقل عمومی شهر تهران

اعضای شورای شهر تهران با 13 رأی موافق طرح اصلاحیه نظام یكپارچه بلیت الكترونیك حمل و نقل عمومی شهر تهران را به تصویب رساندند.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در دویست و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران و در جریان بررسی طرح اصلاحیه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی پایتخت، اظهار داشت: اصل اصلاحیه از استعلام هایی است که برای رفع ابهام انجام شد و در چند نوبت در معاونت های مختلف قرار بر این شد استعلام اصلاحیه صورت گیرد تا مصوبه قابلیت اجرا پیدا کند.
وی ادامه داد: هم اکنون استعلام ها گرفته شده و تمام اصلاحیه ها انجام شده است و نظر معاونت حمل و نقل و ترافیک بر همین اصل و اصلاحیه است.
در ادامه جلسه بهاره آروین عضو دیگر شورای شهر تهران اظهار داشت: این مصوبه اصلاحیه ای است که در دو نوبت قبل تر اصلاح روی آن انجام شده است و من موضوع را ارجاع می دهم به مناف هاشمی که ارقام ذکر شده در اصلاحیه برای سال ۹۲ است. پیشنهاد من برگشت طرح اصلاحیه به کمیسیون تخصصی است تا به سبب گذشت زمانی نزدیک به هفت سال تنها تخفیف ها اصلاح نشود و یک بازبینی کلی صورت گیرد.
به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، نهایتا اعضای شورای اسلامی شهر تهران با 13 رأی موافق کلیات طرح اصلاحیه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران را به تصویب رساندند.



1399/04/29
17:09:23
5.0 / 5
2534
تگهای خبر: ترافیك , حمل و نقل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ