مدیركل كتابخانه های عمومی گیلان خبر داد:

درخشش استان گیلان در چالش كشوری هر خانه یك كتابخانه

درخشش استان گیلان در چالش كشوری هر خانه یك كتابخانه

به گزارش پرسی بلاگ مدیركل كتابخانه های عمومی گیلان اظهار داشت: گیلان و مژده تیموری به ترتیب بعنوان استان برتر و برگزیده بخش بزرگسالان پویش ملی هر خانه یك كتابخانه انتخاب شدند.



پریسا کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری پویش «هر خانه یک کتابخانه» در روزهای قرنطینه خانگی به سبب انتشار ویروس کرونا، اظهار نمود: این پویش با هدف ترغیب به ماندن در خانه، مطالعه کتاب های خوانده نشده در قفسه های کتاب منازل و معرفی کتاب های خوب در فضای مجازی انجام شد.
وی با اعلان اینکه بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از سراسر کشور در این پویش شرکت کردند، اضافه کرد: پس انجام داوری از طرف دبیرخانه، ۱۴ عضو برگزیده این جشنواره در سه بخش کودک و نوجوان، بزرگسال و خلاق و استان های فعال در امر اطلاع رسانی و برگزاری این رویداد کتابخوانی کشوری عرضه شدند.
کرمی افزود: برمبنای اعلام دبیرخانه برگزاری پویش کشوری «هر خانه یک کتابخانه» که با نظارت نهاد کتابخانه های عمومی کشور و با محوریت اداره کل کتابخانه های عمومی استان مازندران برگزار شد، استان گیلان با کسب بیشترین امتیاز در این پویش جز دو استان برتر کشور و «مژده تیموری» از گیلان نیز بعنوان برگزیده بخش بزرگسالان انتخاب شدند.
وی اضافه کرد: با بیان دبیرخانه برگزاری این پویش از مدیران کل استان های کرمان، گیلان، چهارمحال و بختیاری، زنجان و گلستان به سبب اهتمام به ترویج این پویش و برگزیدگان در سطوح سه گانه این رویداد کتابخوانی تجلیل خواهد شد.


منبع:

1399/04/15
18:06:41
5.0 / 5
2655
تگهای خبر: اطلاع رسانی , جشنواره , شركت , فضای مجازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ