اعلام وضعیت ترافیكی جاده ها

اعلام وضعیت ترافیكی جاده ها

پرسی بلاگ: رئیس مركز اطلاعات و كنترل ترافیك پلیس راهور ناجا از یكطرفه شدن محور چالوس در عصر امروز اما با تاخیر آگاهی داد.


سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور اظهار داشت: گزارش های دریافتی از وضعیت ترافیکی جاده های کشور حاکی از آنست که هم اکنون هیچ گره ترافیکی سنگینی در جاده ها وجود ندارد، اما حجم تردد در مسیرهای اطراف کلانشهرها نظیر تهران پرحجم است.
وی با اعلان اینکه در محور مشهد - باغچه در هر دو مسیر نیز ترافیک پرحجم گزارش شده است، اظهارکرد: در مقاطعی از محورهای منتهی به شمال کشور نیزدر هر دو مسیر شاهد بار ترافیکی پرحجم هستیم.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد: در دیگر محورها مشکل ترافیکی خاصی وجود ندارد. وضعیت جوی نیز آرام است و مشکلی در تردد و رانندگی ایجاد نکرده است.
رحمانی در مورد یکطرفه شدن محور چالوس نیز اظهار نمود: با توجه به این که در مقاطعی از مسیر جنوب به شمال چالوس ترافیک پرحجم است، یکطرفه شدن این محور با تاخیر صورت خواهد گرفت و احیانا از عصر امروز از محدوده شهرستانک محدودیت تردد را اعمال خواهیم کرد.
وی درمورد محور هراز نیز اظهارکرد: این احتمال وجود دارد که محور هراز یکطرفه نشود، این مساله در حال بررسی است و اگر بار ترافیک به شکلی نباشد که نیاز به یکطرفه شدن وجود داشته باشد، این محور یکطرفه نمی گردد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.




منبع:

1399/04/13
23:12:37
5.0 / 5
2486
تگهای خبر: پلیس , ترافیك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ