توسط انتشارات هورخش؛

كتاب كمیك دوزخ ضحاك چاپ شد

كتاب كمیك دوزخ ضحاك چاپ شد

كتاب كمیك دوزخ ضحاك از سری رمان های گرافیكی انیمیشن سینمایی آخرین داستان توسط انتشارات هورخش منتشر و راهی بازار نشر شد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، کتاب کمیک «دوزخ ضحاک» اثر کیاوش جاهد پارسا از سری رمان های گرافیکی انیمیشن سینمایی «آخرین داستان»، اخیرا توسط انتشارات هورخش منتشر و راهی بازار نشر شده است.
این رمان گرافیکی با برداشتی آزاد از اساطیر کهن ایرانی نوشته و طراحی شده و اشکان رهگذر هم مشاور پروژه نگارش و طراحی آن بوده است. در داستان این رمان، ضحاک، سپه داری از سرزمین مردیسگرد، پس از آن که به ناحق بر تخت جمشیدشاه تکیه زد، با قیام کاوه ی آهنگر روبه رو می شود و سپس آفریدون او را شکست می دهد.
کمیک «دوزخ ضحاک» در ادامه انتشار رمان های گرافیکی پیرامون انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» پس از مجموعه چهارجلدی «جمشید» و مجموعه دو جلدی «ارشیا» منتشر می شود.

کیاوش جاهد پارسا نویسنده و طراح «دوزخ ضحاک»، فارغ التحصیل رشته تصویرسازی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است که قبل از این، بعنوان طراح کارکتر و استوری برد در ساخت انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» همکاری داشته است. او قبل از این، دو انیمیشن کوتاه «هفت پیکر» و «در امواج سند» را کارگردانی کرده که «در امواج سند» برنده بهترین انیمیشن کوتاه از نخستین دوره جشنواره بین المللی فیلم کیش شده است.
کتاب «دوزخ ضحاک» با ۷۲ صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۸۰ هزار تومان انتشار یافته است.

1399/04/01
00:25:41
5.0 / 5
2961
تگهای خبر: بازار , بین المللی , جشنواره , طراحی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ