در كتابخانه های شهید باهنر و پیروزی؛

دوره آموزشی تفسیر صحیفه سجادیه برای كتابداران برگزار می گردد

دوره آموزشی تفسیر صحیفه سجادیه برای كتابداران برگزار می گردد

پرسی بلاگ: دوره های آموزشی شرح و تفسیر صحیفه سجادیه و كتاب سه گانه عشق ویژه كتابداران و اعضای كتابخانه های عمومی استان تهران بزودی در كتابخانه های عمومی شهید باهنر و پیروزی برگزار می گردد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، دوره های آموزشی «شرح و تفسیر صحیفه سجادیه و كتاب سه گانه عشق» بزودی با تدریس علیرضا برازش كارشناس ارشد قرآن و حدیث دانشگاه تهران، ویژه كتابداران و اعضای كتابخانه های عمومی استان تهران در كتابخانه های عمومی شهید باهنر و پیروزی برگزار می گردد.
كتابخانه عمومی شهید باهنر شهرستان شمیرانات روز یكشنبه، ۸ مهرماه میزبان دوره «شرح و تفسیر كتاب سه گانه عشق» با مبحث عبادت و عبودیت خواهد بود و برازش در این نشست به شرح و تفسیر سه عنوان از كتاب های خود به نام های «عاشق شو»، «عاشق تو» و «همه را دوست بداریم» می پردازد.
نویسنده در این آثار كه توسط انتشارات امیركبیر انتشار یافته اند، با زبانی شاعرانه و نگاهی عارفانه، راه های بهتر زیستن و بهتر اندیشیدن را بیان كرده است. همینطور دوره آموزشی «شرح و تفسیر صحیفه سجادیه و دعا» با تدریس برازش روز دوشنبه ۹ مهر به میزبانی كتابخانه عمومی پیروزی برگزار می شود.
آیین افتتاح این دوره های آموزشی با حضور مسئولان نهاد كتابخانه های عمومی كشور و اداره كل كتابخانه های عمومی استان تهران، یكشنبه ۸ مهر در كتابخانه عمومی شهید باهنر برگزار می شود. این دوره های آموزشی در ۱۰ جلسه برگزار می گردد و بعد از اتمام دوره ها كتابداران شركت كننده گواهینامه حضور در دوره دریافت خواهند كرد.
نشست «شرح و تفسیر كتاب سه گانه عشق» روز یكشنبه ۸ مهر از ساعت ۱۵: ۳۰ تا ۱۷ در كتابخانه عمومی شهید باهنر تهران واقع در خیابان ولیعصر (عج)، نرسیده به میدان تجریش، جنب پمپ بنزین باغ فردوس برگزار می گردد. همینطور نشست «شرح و تفسیر صحیفه سجادیه و دعا» روز دوشنبه ۹ مهر از ساعت ۱۵: ۳۰ تا ۱۷ در كتابخانه عمومی پیروزی تهران به نشانی انتهای خیابان پیروزی، میدان كلاهدوز، پارك پیروزی برگزار می گردد.

1397/07/05
18:42:15
0.0 / 5
4561
تگهای خبر: آثار , آموزش , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ