با هدف كاهش ترافیك و باز زنده سازی میدان تاریخی راه آهن؛

ایستگاه خط اتوبوس تندرو راه آهن- تجریش به خیابان معینی انتقال یافت

ایستگاه خط اتوبوس تندرو راه آهن- تجریش به خیابان معینی انتقال یافت

پرسی بلاگ: شهردار منطقه 11 تهران اظهار داشت: با هدف كاهش ترافیك میدان راه آهن و باز زنده سازی این میدان تاریخی، تمام خطوط بی، آر، تی پایانه میدان راه آهن شامل خط راه آهن-تجریش و پارك وی به خیابان معینی انتقال یافت.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، نصراله آبادیان اظهار داشت: میدان راه آهن یكی از میادین تاریخی شهر تهران است كه طی چند سال اخیر باز زنده سازی آن در دستور كار قرار داشته است كه در همین رابطه با عنایت به كندی حركت اتوبوس های تندرو در میدان راه آهن و در امتداد كاهش بار ترافیكی این میدان تصمیم گرفته شد تا ایستگاه ابتدایی خط 7 تندروی شهری كه مسیر میدان راه آهن تا "پارك وی" را طی می كند؛ به داخل پایانه "معین" منتقل شود.
آبادیان همین طور در ارتباط با سایر اهداف انتقال این خط اظهار داشت: بهبود سیما و منظر شهری در میدان تاریخی راه آهن یكی دیگر از اهداف این انتقال بوده است. همین طور استقرار اتوبوس های تندرو در میدان راه آهن نارضایتی كسبه خیابان ولی عصر(عج) را به همراه داشت كه با این انتقال رضایت آنها باز جلب میگردد.
ایشان سپس اشاره كرد: سپس این انتقال، آغازین ایستگاه خط مذكور در ابتدای خیابان شوش غربی جانمایی و راه اندازی شد و مقرر گردید اتوبوس های این خط از داخل خیابان معینی به این ایستگاه و سپس خیابان ولی عصر(عج) وارد شوند.
شهردار منطقه 11 در خاتمه اظهار داشت: از دیگر اقداماتی كه در امتداد اجرای این پروژه انجام شد تجهیز و استاندارد سازی ایستگاه خیابان معینی است كه هم اكنون آماده نمایش خدمات به مسافران است.
طبق گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 11، شهروندان می توانند برای دسترسی به ایستگاه خطوط تندرو میدان راه آهن-تجریش به پایانه معین در خیابان معینی بازگشت كنند.



1397/09/24
19:01:20
5.0 / 5
4547
تگهای خبر: ترافیك , خدمات , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ