كلاهبرداری جدید با سوءاستفاده از نام وزیر ارتباطات

كلاهبرداری جدید با سوءاستفاده از نام وزیر ارتباطات

به گزارش پرسی بلاگ وزارت ارتباطات درباره كلاهبرداری از راه یكی از شبكه های اجتماعی به بهانه برنده شدن در یك مسابقه رادیویی آن هم با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و كسر مبالغی از حساب برخی مشتركان، اخطار داد.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، به دنبال شكایت برخی از مشتركان تلفن همراه از نوعی كلاهبرداری از راه یكی از شبكه های اجتماعی به بهانه برنده شدن در یك مسابقه رادیویی آن هم با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و كسر مبالغی از حساب برخی مشتركان، روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات اطلاعیه ای صادر كرده است.
در این اطلاعیه آمده است كه هرگونه تماس مشكوك با عنوان مسابقات رادیویی با حضور آذری جهرمی، وزیر ارتباطات با مشتركان تلفن همراه و ثابت، با هدف كلاهبرداری انجام می گیرد و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تابحال در هیچ یك از برنامههای صدا و سیما كه در آن مسابقه ای همراه با اهدای جوایز برگزار شود، شركت نكرده و نمی نماید. ازاین رو مشتركان عزیز به هرگونه تماس مشكوك و نوید برنده شدن در مسابقات رادیو- تلویزیونی با حضور وزیر ارتباطات توجهی نكرده و شماره تماس كلاهبرداران را برای پیگیری به سامانه 195 گزارش كنند.
در این اطلاعیه تاكید شده است: مشتركان از عرضه هر نوع اطلاعات مربوط به رمز كارت بانكی و رمز پویا به تماسهای ناشناس، حتی با وعده برنده شدن جوایز ارزشمند، اجتناب كنند.
در انتها این اطلاعیه آمده است: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن سفارش به مشتركان عزیز برای دقت در پاسخگویی به تماسهای مشكوك، خویش را موظف به پیگیری این مورد تا شناسایی كلاهبرداران و معرفی آنها به مراجع قضایی می داند.



1399/01/16
17:10:27
5.0 / 5
3573
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ