نمایشگاه بولونیا یك رویداد مجازی ویژه تدارك دید

نمایشگاه بولونیا یك رویداد مجازی ویژه تدارك دید

پرسی بلاگ: مسئولان نمایشگاه كتاب كودك بولونیا اعلام كردند، یك برنامه جایگزین نمایشگاه 2020 تدارك دیده اند تا این رویداد را به صورت آنلاین برگزار كنند.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از پابلیشرز ویكلی، با وجود اینكه پیش تر اعلام شده بود نمایشگاه كتاب كودك بولونیا ۲۰۲۰ لغو شده و به سبب گسترش ویروس كرونا برگزار نمی گردد، النا پازولی مدیر نمایشگاه كتاب كودك بولونیا اعلام نمود: احساس می نماییم باید همچنان نقش خودرا بعنوان بزرگ ترین بازار برای خلق كتاب كودك ایفا نماییم.
وی اضافه كرد: با وجود لغو نمایشگاه، ما اینجا هستیم و صحنه تجارت كتاب و این صنعت خلاقه را با بالاترین كیفیت و با هدف گسترش هر چه بیشتر كارهای باشكوه ناشران كتاب كودك، كارگزاران ادبی، تصویرگران، نویسندگان و كارشناسان ارائه نماییم.
به دنبال اعلام خبر لغو نمایشگاه امسال كتاب كودكان بولونیا، حالا مدیران این نمایشگاه اعلام نموده اند از چهارم ماه می (۱۵ اردیبهشت) یك سری از ابتكارات دیجیتالی جدید را ارائه می كنند. این برنامه ها شامل یك نمایشگاه كتاب مجازی به صورت كامل با ارائه نمایشگاه ها و صحنه ای برای معرفی حقوق جهانی اثر و نیز پلتفرمی كه امكانات ارائه لیسانس ها و دیگر معاملات تجاری را فراهم آورد بوسیله PubMatch.com خواهد بود.
مقامات نمایشگاه با وجود اینكه پیش تر نمایشگاه فیزیكی را لغو كردند حالا اعلام نموده اند تصمیم دارند امكانات جدیدی برای ناشران كودكان ایجاد كنند.
آنها اعلام نموده اند این صحنه جدید برای ناشران و غرفه داران ثبت شده در نمایشگاه ۲۰۲۰ به صورت رایگان باز خواهد بود. هر یك از شركت كنندگان یك امكان ورود به سیستم را به صورت انحصاری دریافت می كند كه این امكان را فراهم می آورد تا در جلسات شركت نمایند یا میزبان جلسات باشند، یك لیست حقوق مجازی را عرضه كنند و نمونه های PDF كتاب شان را عرضه كنند.
بازدیدكنندگانی كه برای دوره ۲۰۱۹ ثبت نام كرده بودند نیز می توانند در دوره ۲۰۲۰ بولونیا امكان ورود به سیستم را داشته باشند.
گفته شده علاوه بر صحنه ای برای ارائه امتیاز كتاب، نمایشگاه كتاب كودكان بولونیا محتوای گسترده ای را در وب سایت آنلاین خود ارائه می كند كه شامل مصاحبه، معرفی كتاب و یك وبلاگ برای انتشار اخبار، اطلاعات و یادداشت هایی از طرف چهره های میهمان خواهد بود.
در بخش «دیوار تصویرگران» نیز، تصویرگران متقاضی می توانند كارت های ویزیت، كارت پستال و پوستر خودرا قرار دهند. بخشی نیز برای ارائه رویدادهای ویژه و شبكه ارتباطی برای تصویرگران تدارك دیده شده است.
رییس نمایشگاه قول داده است كه با ابتكارهای جدید دیجیتالی بتوان فضا، محتوا و جادوی نمایشگاه كتاب بولونیا را ارائه كرد. وی البته تاكید دارد كه این به مدلول جایگزینی برای نمایشگاه نیست اما می توان با چالش به وجود آمده روبه رو شد و راه های جدیدی برای بسط این رویداد كشف كرد.
قرار است برنامه كامل رویداد مجازی نمایشگاه كتاب كودك بولونیا ۲۳ آوریل در روز جهانی كتاب و كپی رایت، اعلام گردد.
نمایشگاه كتاب كودكان بولونیا ۲۰۲۱ سال آینده از ۱۲ تا ۱۵ آوریل انجام می شود.


منبع:

1399/01/15
12:56:20
5.0 / 5
3715
تگهای خبر: بازار , دیجیتال , سیستم , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ