پیام مدیرعامل خانه كتاب به مناسبت درگذشت امیركاووس بالازاده

پیام مدیرعامل خانه كتاب به مناسبت درگذشت امیركاووس بالازاده

پرسی بلاگ: مدیرعامل موسسه خانه كتاب به دنبال درگذشت امیر كاووس بالا زاده، روزنامه نگار و پژوهشگر كتاب پیام تسلیتی را منتشر نمود.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، نیكنام حسینی پور مدیرعامل مؤسسه خانه كتاب در پیامی درگذشت امیر كاووس بالازاده، روزنامه نگار و پژوهشگر كتاب را تسلیت گفت.
در متن پیام تسلیت نیكنام حسینی پور آمده است: همكار گرامی مؤسسه خانه كتاب، استاد امیركاووس بالازاده به رحمت ایزدی پیوست؛ استاد بالازاده افزون بر ۴ سال (۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴) با كتاب هفته، كتاب ماه تاریخ و جغرافیا و كتاب ماه هنر همكاری داشت. او همینطور در نخستین دوره جشنواره كتاب و رسانه بعنوان خبرنگار برگزیده حوزه كتاب برگزیده شد.
زنده یاد بالازاده همین طور در انتشار ۲ مجلد از مجموعه كتاب های مشاهیر نشر كتاب ایران با عنوان های «سید عبدالغفار طهوری» و «داوود رمضان شیرازی» با مؤسسه خانه كتاب همكاری داشت و سال ها با ناشران گوناگون در مقام ویراستار و نسخه پرداز كتاب همكاری داشته است.
تدریس نمایش در دانشكده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی و تألیف كتاب های گوناگون در حوزه تئاتر و اسطوره شناسی از دیگر خدمات زنده یاد بالازاده است؛ یاد و نامش را گرامی می داریم و از جانب همكاران مؤسسه خانه كتاب به بستگان و دوستان معززش تسلیت می گوئیم. یادش گرامی.


منبع:

1398/10/27
18:57:04
5.0 / 5
4842
تگهای خبر: جشنواره , خدمات , كتاب , ناشران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ