معاون بیمه سلامت خبرداد:

پرداخت مطالبات داروخانه ها تا اختتام شهریور

پرداخت مطالبات داروخانه ها تا اختتام شهریور

به گزارش پرسی بلاگ ایسنا/گلستان معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت بابیان اینكه حدود 40 هزار مركز طرف قرارداد با این سازمان داریم، اظهار داشت: مطالبات داروخانه ها در سطح كشور تا اختتام شهریور ماه پرداخت شده است.



كوروش فرزین بامداد امروز شنبه (۲۱ دی) در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیركل بیمه سلامت گلستان در جمع خبرنگاران اظهار نمود: در سطح كشور حدود ۴۰ میلیون نفر بیمه شده سازمان بیمه سلامت داریم.

وی اشاره كرد: هم اكنون ۷ میلیون نفر از جمعیت كشور معادل ۱۰ درصد جمعیت، فاقد پوشش بیمه ای هستند؛ البته این به معنای آن نیست كه همه این افراد اصلاً سابقه پوشش بیمه ای نداشته باشند.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت با اشاره به موضوع همپوشانی بیمه ای در كشور، اضافه كرد: در سازمان بیمه سلامت حدود ۵ میلیون نفر همپوشانی بیمه ای با سایر سازمان های بیمه گر داریم كه به دنبال رفع این مساله هستیم.

فرزین در ادامه از راه اندازی پایگاه جامع بیمه شدگان كشور امسال خبرداد و اظهار داشت: اطلاعات بیمه ای تمامی بیمه شدگان كشور در این پایگاه بارگذاری می شود. امكانات سخت افزاری و نرم افزاری این امر در سازمان بیمه سلامت فراهم شده و امیدواریم تا آخر سال سایر سازمان بیمه گر و سازمان هایی كه به صورتی در بحث بیمه فعال می باشند، اطلاعات بیمه شدگان خودرا در این بانك اطلاعاتی قرار دهند تا بتوانیم همپوشانی بیمه ای را برطرف نماییم.

وی به پوشش الزامی بیمه سلامت اشاره نمود و اظهار داشت: از زمان اجرای این طرح تابحال حدود یك میلیون نفر در سطح كشور ثبت نام كردند. برمبنای استعلام ۴۵۰ هزارنفری كه از این تعداد از وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی به ما منعكس شده، حدود ۵۰ درصد این جمعیت در دهك های پایین جامعه قرار دارند و از بیمه رایگان برخوردار خواهند شد.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت درباب وضعیت پرداخت مطالبات از طرف این سازمان، اشاره كرد: مطالبات داروخانه ها تا شهریورماه پرداخت شده است. مطالبات دانشگاه ها تا مردادماه و مطالبات پزشكان خانواده نیز در بعضی از استانها تا مهر و برخی هم تا آبان ماه پرداخت شده است.




1398/10/21
14:29:31
5.0 / 5
5283
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ