از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛

تهران با ویژه برنامه نقطه رهایی به یادكرد دفاع مقدس می پردازد

تهران با ویژه برنامه نقطه رهایی به یادكرد دفاع مقدس می پردازد

پرسی بلاگ: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با برگزاری ویژه برنامه های خود برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس را اعلام نمود.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت هفته دفاع مقدس با بیش از ۱۰ برنامه شاخص و ۱۵ برنامه محلی منطقه ای میزبان علاقه مندان است.
ویژه برنامه «نقطه رهایی» برای نخستین بار در تهران و با بازنمایی تعدادی از عملیات های دفاع مقدس با حضور ۱۰۰ هنرمند جوان و با همكاری ستاد عالی كانون های فرهنگی و هنری مساجد كشور، مصلی تهران، مركز ارتباطات و امور بین المللی شهرداری تهران، اورژانس تهران، سازمان خدمات شهری شهرداری تهران، سپاه حضرت رسول اكرم (ص) و ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته دفاع مقدس به مدت ۲۰ شب از آخر هفته دفاع مقدس در مصلی تهران برگزار می گردد.
همچنین در این هفته برپایی نمایشگاه تجهیزات و ادوات نظامی با همكاری ارتش جمهوری اسلامی ایران به همت بسیج سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فرهنگ سراهای ملل، ابن سینا، رازی، اشراق، بهاران و رضوان برگزار شده است.
نمایشگاه و فروشگاه كتاب دفاع مقدس با تخفیف ویژه در فرهنگ سراهای ملل، ابن سینا، رازی، اشراق، بهاران از دیگر برنامه های این هفته است.
دور چهارم برنامه هم عهدی با شهدا امسال برای عضوگیری اعضای جدید با توزیع پلاك هم عهدی «شهدای مدافع حرم و شهدای كربلا» در هفته دفاع مقدس به صورت یكپارچه در بهشت زهرا، ایستگاه های مترو، مراكز فرهنگی هنری مناطق ۲۲ گانه برگزار می گردد.
همچنین برنامه ضیافت ستارگان به صورت ویژه در این هفته اجرا می گردد. در این برنامه در هر منطقه پنج شهید با خصوصیت های خاص و یا شهیدانی كه كوچه یا خیابانی در آن منطقه به نام آن ها نام گذاری شده است در خلال دو شب در دو مسجد محل، ضمن تجلیل از خانواده شهید، به قرائت وصیت نامه شهید در قالب برنامه «منشور معنوی انقلاب اسلامی» پرداخته می گردد.
برگزاری همایش خانواده شهدای تفحص روز پنج شنبه ۵ مهرماه ساعت ۱۷ در فرهنگ سرای بهاران برگزار از دیگر برنامه های شاخص این هفته است و نمایشگاه چهل چراغ یادمان چهل شهید انقلاب اسلامی در قالب استقرار چهل فانوس نمادین به همراه معرفی شنیداری و نوشتاری ۴۰ شهید، برپایی نمایشگاه عكس، ایستگاه نقاشی با مبحث انقلاب، ایستگاه هنری خط نقاشی، ایستگاه گفتمان انقلابی، برپایی نمایشگاه ادوات نظامی با مشاركت نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نمایشگاه كتاب، هم عهدی، روایتگری، پاسخ به شبهات، اجرای تئاتر، گروه سرود، محصولات فرهنگی، رادیو، نمایش خیابانی و تجلیل از خانواده شهدا در هفته دفاع مقدس در فرهنگ سرای رضوان برگزار می گردد.
برپایی اردوهای نیم روزه ویژه بسیجیان و نهادهای دولتی با عنوان بهشت گردی شامل اجرای نمایش، پخش كلیپ و روایتگری خاطرات دفاع مقدس در آمفی تئاتر و معرفی قسمت های مختلف فرهنگ سرای رضوان است.
بیش از ۱۵ برنامه محلی منطقه ای از دیگر ویژه برنامه های سازمان فرهنگی هنری برای پاسداشت هفته دفاع مقدس در حال اجرا در مراكز فرهنگی هنری است.

1397/07/01
23:24:32
0.0 / 5
4522
تگهای خبر: بین المللی , خدمات , شهرداری , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ