توسط نشر مركز؛

روی ماه خداوند را ببوس به چاپ هشتادوهشتم رسید

روی ماه خداوند را ببوس به چاپ هشتادوهشتم رسید

پرسی بلاگ: رمان روی ماه خداوند را ببوس نوشته مصطفی مستور توسط نشر مركز به چاپ هشتاد و هشتم رسید.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، رمان «روی ماه خداوند را ببوس» نوشته مصطفی مستور اخیرا توسط نشر مركز به چاپ هشتاد و هشتم رسیده است. چاپ اول این كتاب در سال ۷۹ عرضه شده و حالا با نسخه های چاپ هشتاد و هشتم به بازار نشر آمده است.
كتاب مورد نظر معروف ترین اثر مستور است كه ترجمه اش در كشورهای تركیه، روسیه، مصر، اندونزی و بوسنی وهرزگوین انتشار یافته است.
داستان «روی ماه خداوند را ببوس» درباره مردی به نام یونس است كه دانشجوی مقطع دكترای پژوهشگری علوم اجتماعی است و روی پایان نامه خود كار می كند كه موضوعش علت خودكشی دكتر محسن پارسا فیزیكدانی است كه خودرا از طبقه بیست و چندم یك برج پایین انداخته است. در میانه های تحقیق و پژوهش های پایان نامه، مهرداد دوست قدیمی یونس كه سال ها پیش عاشق دختری آمریكایی شده و با او به آمریكا رفته بوده، به ایران آمده و با یونس ملاقات می كند. مهرداد می گوید همسرش جولیا مبتلا به سرطان و در حال مرگ است. این میان دختری ۴ ساله هم حاصل ازدواج مهرداد و جولیاست.
در ادامه داستان، یونس كه قبل تر اعتقادات و باورهای دینی محكم تری داشته، با روبرو شدن با مساله خودكشی دكتر پارسا و نزدیك بودن مرگ همسر دوستش، با سوالات مهم فلسفی درباره وجود، خدا، معنای هستی و... روبرو می شود....
چاپ هشتاد و هشتم این كتاب با ۱۲۰ صفحه و قیمت ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه شده است.


منبع:

1398/09/24
11:44:27
5.0 / 5
4220
تگهای خبر: اجتماعی , ترجمه , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ